Syk mini

MiaDenPia

Elsker forumet
Hjemme med liten syk mini, feber og kaster bare opp når han får mat.. Kan det være noe som går?

Han drakk 120 ML med melk i sted men når jeg tok ham opp for å rape kom alt opp igjen

Har fått i ham endel veske ... Utvanna pære og fersken juice.. Sånn 6 mndrs

Han vil ikke ha bare vann..

Har snakka m legekontoret også de sa att sålenge han har tissebleier skulle jeg bare se det ann og prøve å få i ham veske

Omgangssyke? Allmenntilstand? Da skal iallefall magen hvile i to timers tid etter sist oppkast, før en kan prøve forsiktig med vann eller hva det måtte være... Ikke melkeprodukter da, men vet ikkw hvordan det er med babyer:)

Prøv å ikke gi han så mye om gangen, men litt og litt feks med en skje (ofte). Om han blir veldig slakk, ikke har våte bleier eller om du er usikker ville jeg kontaktet legevakten.

Takk:)Han var veldig grinete på morgenen men så ble han piggete utover dagen, etter att han kasta opp var jeg på butikken å kjøpte mer pærejuice og han har drukket nesten ett helt sånn flaskeglass, blanda det ut med vann , så tilsammen har han nok fått i seg en og en halv tåteflaske med utvanna pæresaft, har også tilbudt ham rent vann innimellom og han har drukket ca en halv tåteflaske tilsammen i løpet av dagen, gav ham en paracet tidligere idag 0-4 mndr (var det jeg hadde forhånden) og etter det sov han en god stund, nesten 2 timer, har målt feberen jevnlig, sist måling var den gått betraktelig ned , d var rundt kl åtte, ga likevel 1 paracet (da den som er 4mndr pluss, var nede på apoteket, mens minien sov, far var hjemme)

Han har spist ett halvt middagsglass i ettermiddag uten å kaste opp, og en porsjon grøt nå i kveld

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Har hatt våte bleier gjennom hele dagen, og 1 vanlig bæsjebleie

Var hos legen igår , og han sjekka mini grundig, mini har halsbetennelse men ikke i alvorlig grad, så vi skulle bare ta tiden til hjelp og gi rikelig m drikke

Måtte de ta blodprøve av mini?

Back
Topp