Syk, men ingen legetime...

*Labambie

Forumet er livet
Min fastlege har fri/stengt hver tirsdag. Og jeg er ganske dårlig, ekstremt "trang" i brystet og hoster noe innmari. Så da ringer jeg de som skal være vikarierende, men ingen time. De henviser til legevakta. Ringer legevakta, der var det jo selvsagt stengt frem til kl 16.... Så da ringer jeg et annet legesenter i kommunen, de ville jo omtrent ikke prate med meg siden ikke jeg hadde fastlege der... Så da er det bare å vente til kl 16 da. Det er jammen flott med denne ordningen! 

herremin, du kan da ikke bli syk da fastlegen har fri! Urutinert :P  God bedring da, håper du får komme inn til en lege etterhvert

Trodde alle leger hadde akutt-timer jeg. Men da må man som oftest møte opp og sitte å vente litt...
Merkelig ordning.

Din skyld! Du som bestemte deg for å bli syk på en dag det ikke passet legen din. Bør da ha såpass mye vett at du ikke blir syk på en fridag!
*ironi*

Jeg ville rett og slett ringt ambulansen og bedt dem komme! er ikke din skyld at alle nekter å ta deg imot.

Er det ikkje noko privat legesenter du kan gå på da??
Du får berre møte opp på legevakten ein god halvtime før den åpnar og stå i kø, så kanskje du slepp å sitta der i timesvis.
God bedring og lykke til

Back
Topp