Syk mamma

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
For første gang som mor er jeg "syk". Altså formen sånn sett er topp, men jeg har øyebetennelse og regnbuhinnebetennelse i begge øynene.. Så jeg som vanligvis bruker linser har nå fått linseforbud, har heller ikke briller fordi jeg bestilte de forrige måned og de er enda ikke kommet, så her går jeg rundt da blind som en flaggermus og prøver å ta meg av han lille. I går på dagen var det lille synet mitt helt doggete fra øye dråpene i tillegg.
For å unngå at lillegutt skal få det går det i massse håndvask, masse klesvask og anti bac. Så hendene mine er herved knustørre..
Mannen hjelper jo litt da, men er vanskelig for mamma å holde seg helt vekk.
Så jjeg har skjønt at det ikke er bare bare å være syk når man er mamma

Huff da. Hørtes ikke lett ut gitt. Er umulig å holde seg unna selv om man er syk gitt. Men det er jammen godt å ha en mann/kone å ha ansvaret sammen med ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Uffda :/ God bedring til deg :)

Takk dere. Har hatt det er 5 dager nå, og på bedrings vei heldigvis! Så i dag var vi ute å gikk på laaang tur hele familien (mor, far, barn) gikk i tre timer:-) nå kjenner jeg vondter i bekken og hofter men kan vel ikke regne med annet etter en fødsel? :P

Godt å høre at du er på bedringens vei :) Hørtes ut som om dere har hatt en deilig dag :)
Og jeg håper virkelig det er vanlig med vondt i bekken og hofter etter fødsel, for det har jeg iblant hvertfall :p
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Hehe ja, jeg håper og at det er vanlig:)

Back
Topp