Syk liten herremann :(

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Da har jo Sebastian blitt syk igjen da :( Skikkelig surklete i halsen med en forferdelig stygg hoste :( Og når han drev å hostet sånn i natt, så var det akkurat som at han ikke fikk puste fordi hosteanfallene var så kraftige :O Så ikke vært så mye søvn på hu mor i natt nei! Ringt ned til legen, så venter på tlf tilbake på når vi skal komme.

Uff ikke gøy når de små er syke, god bedring!

God bedring til dere.

Her er også lillemor syk. Har hatt opp mot 40 i feber i snart 3 døgn. Sover ikke noe om natten for tiden. Og det er litt slitsomt når mannen er borte og jeg er alene med en på 9 mnd og en aktiv 3 åring.

God bedring til dere.

Her er også lillemor syk. Har hatt opp mot 40 i feber i snart 3 døgn. Sover ikke noe om natten for tiden. Og det er litt slitsomt når mannen er borte og jeg er alene med en på 9 mnd og en aktiv 3 åring.

Takk :) Heldigvis legetime om 30 min!

Å uff så slitsomt :( Føler med deg♡ Masse god bedring til lillemor :)

Takk. Håpe dere fikk hjelp hos legen. Og at han blir frisk snart.

Takk for det :) Er uheldigvis bronkitt han har fått nå, så nå blir det medisiner og innetid i den nærmeste tiden framover :( Meen, da blir han hvert fall snart frisk :)

Takk for det :) Er uheldigvis bronkitt han har fått nå, så nå blir det medisiner og innetid i den nærmeste tiden framover :( Meen, da blir han hvert fall snart frisk :)
Åå, Stakars liten:-( Masse god bedring til Sebastian:-)

Uff, stakkars liten og stakkars deg..

Håper medisinene virker fort, og han blir fort bra igjen! God bedring!! Hold ut!!

Uff, stakkars liten og stakkars deg..

Håper medisinene virker fort, og han blir fort bra igjen! God bedring!! Hold ut!!

Takk for det! :) Ja jeg holder ut jeg, fått sovet i 1 time nå, så jeg er klar for en ny natt med lite søvn :)

Nei!!!! Huff stakkars lille og stakkars deg:(

Masse god bedring til han.
Blir nok raskt bedre på medisiner, får vi håpe.

Nei!!!! Huff stakkars lille og stakkars deg:(

Masse god bedring til han.
Blir nok raskt bedre på medisiner, får vi håpe.

Takk for det søta♡ Han har fått medisiner 2 ganger i dag, så krysser fingrene for at han kan få en bedre natt i natt :)

Back
Topp