Syk liten gutt...

Cizza03

Forumet er livet
Småen har vært dårlig flere dager nå...han ble forkjølet i helga og det gikk over til oppkast...han fikk feber natt til mandag og den varte bare 1 døgn...nå har han slitt med å få i seg mat og drikke...litt grøt og prøver å amme små omganger..i går var det 2 bananer og litt grøt, men lite veske...men han tisser og bæsjer og er helt normal i allmentilstanden...
Hvor lenge ville det tatt før dere hadde dratt på legevakten?
Vi var til fastlegen på mandag, da var alt greit, bare manglet litt veske....
Tenker oss innom helsestasjonen idag da...

uff da[8|]håper han snart kommer seg.....Det viktigste er å få i han rikelig med væske!mat er ikke så nøye...Er bleiene våt når du bytter,har han væske i kroppen,men om de er helt tør,må du få i han masse væske.sikkert ikke helt enkelt,siden han ikke vil ha noe..
God bedring[:)]

ORIGINAL: snø

uff da[8|]håper han snart kommer seg.....Det viktigste er å få i han rikelig med væske!mat er ikke så nøye...Er bleiene våt når du bytter,har han væske i kroppen,men om de er helt tør,må du få i han masse væske.sikkert ikke helt enkelt,siden han ikke vil ha noe..
God bedring[:)]

signerer snø her jeg....

Så lenge han ikke blir verre så ville jeg sett det ann! Er ikke så mye de kan gjøre allikevel! Men som skrevet, få i han væske som førstepri og følg med på bleiene hans! God bedring![:D]

Takk for svar jenter[:)]
Sola: da skal jeg ringe å høre ka de sier, hadde håpet å få veie han, da vi ser han har gått ned mye i vekt[&:]
han har våte bleier, men han kaster opp både mat og veske[:(]
så bynner å bli bekymret[:(]

Back
Topp