Syk lita jente

Real

Gift med forumet
Har ei syk lita frøken. Hu har vært forkjøla siden søndag og igår begynte hu å hoste. Hoster ikke veldig, men når hu gjør det, brekker a seg også kaster a opp stakkar. Igår kveld ville hu ikke sovne, så jeg måtte ta henne opp å bysse henne. Da kasta hu opp over hele meg og seg. Mor og datter rett i dusjen! Kasta opp inatt også. Over meg og dyna si. Og bittelitt idag også. Hååper det snart går over altså.

Snuppa har styra fælt om natta i lang lang tid nå. Og jeg begynner å merke det på kroppen nå.. Tror ho har styra siden hu var rundt 7 mnd nå.. før det og tror jeg.. Det varierer veldig, men jeg er oppe og inne hos henne ca annen hver time.. nå er ho jo syk, så det er jo derfor, men ho styrer jo selv om ho ikke er syk og.. Det hjelper som regel bare med smokk, men fy så sliten jeg begynner å bli. Dette er første gang på 10 mnd jeg klager over at jeg er sliten, men begynner som sagt å kjenne det på kroppen. Er så sliten at jeg har nesten ikke overskudd til noe annet enn å være mamma. Jeg elsker å være mamma, men jeg føler jeg bare er det, og glemmer litt hva annet jeg er. Havnet i en litt ond sirkel egentlig. Man må trene for å få overskudd, men jeg har ikke noe overskudd til det akkurat nå..
Hoff og hoff.

Jaja, godt å få det ut ihvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender deg en stor klem!!
Håper hun er bedre i dag, oppkast er det verste som er!
Kanskje du skulle tatt en tur til kiropraktor/manuellterapaut med snuppa? Kanskje hun har noen låsninger som gjør at hun styrer så fælt?
Storebror her i huset (4 år), har aldri sovet godt.. våken stort sett hver natt, gjerne flere ganger. Vi var hos kiropraktor og manuellterapaut når han var baby, det hjalp en del på søvn (men kunne gjerne hjulpet mer ;-)). Hadde ikke vi vært to om dette så tror jeg at jeg hadde klikka i vinkel!! Hadde nok gått rett bakken da!
Så hjelper far om natta? Eller noen andre som kan hjelpe?

Jeg begynte i sommer å trene litt, små fjellturer sammen med noen naboer. Kjenner at det er utrolig godt for kropp og sinn. Blir litt kokko når hele dagen består av baby:smiley-ashamed008 Elsker barna mine veldig mye, men det er utrolig godt å få tenke på noe annet også. Nå som høsten er kommet, så har vi naboer gått/jogget på fjellet med hodelykt etter barna er sovna. Helt magisk egentlig!! Og overskuddet kommer mer og mer tilbake kjenner jeg.
Håper du klarer å finne en liten smule energi til å komme deg ut å trene, eller bare være med venner.

God klem og håper dagene framover blir bedre :)

Sender deg en stor klem!!
Håper hun er bedre i dag, oppkast er det verste som er!
Kanskje du skulle tatt en tur til kiropraktor/manuellterapaut med snuppa? Kanskje hun har noen låsninger som gjør at hun styrer så fælt?
Storebror her i huset (4 år), har aldri sovet godt.. våken stort sett hver natt, gjerne flere ganger. Vi var hos kiropraktor og manuellterapaut når han var baby, det hjalp en del på søvn (men kunne gjerne hjulpet mer ;-)). Hadde ikke vi vært to om dette så tror jeg at jeg hadde klikka i vinkel!! Hadde nok gått rett bakken da!
Så hjelper far om natta? Eller noen andre som kan hjelpe?

Jeg begynte i sommer å trene litt, små fjellturer sammen med noen naboer. Kjenner at det er utrolig godt for kropp og sinn. Blir litt kokko når hele dagen består av baby:smiley-ashamed008 Elsker barna mine veldig mye, men det er utrolig godt å få tenke på noe annet også. Nå som høsten er kommet, så har vi naboer gått/jogget på fjellet med hodelykt etter barna er sovna. Helt magisk egentlig!! Og overskuddet kommer mer og mer tilbake kjenner jeg.
Håper du klarer å finne en liten smule energi til å komme deg ut å trene, eller bare være med venner.

God klem og håper dagene framover blir bedre :)
Tusen takk:)

Har ikke tenkt på låsninger egentlig siden hu er så glad og fin på dagen.. men det skader vel ikke med et besøk kanskje..:)

Ordninga hos oss er at jeg tar natta også står han opp med henne på morgenen- på helg vel og merke... han er av typen som ikke våkner om natta og jeg våkner av ikke no, så om han skal ta henne føler jeg det blir litt bortkasta siden jeg allerede er våken..men vi kan jo være flinkere til å la han ta henne.. ihvertfall i de periodene hvor det er så ille..

Humøret er litt lettere idag, så jeg tror nedstemtheta kommer av mangelen på søvn. Hun sov bedre i natt, men holdt det gående frem til 23.00 stakkars. Gråt og gråt. Sikkert mye på en gang- tenner, tett i nesa, forkjølelse vondt.. Ikke godt å si, men vi sovna begge 2 i senga vår rundt 23.00. Våkna noen ganger i løpet av natta, men sovna med smokk.

Jaja- det ordner seg jo etterhvert :)

Pss....klart vi kan "klage"!! Å si at man er såååå sliten har ingenting med det å eelske å være mamma♥ det burde være lettere å si at en er utkjørt til tider uten å få dårlig samvittighet!:)
Her har hele familien spydd..fysjameg..knøtt var så slapp igår at de valgte å sende ambulanse å ta han inn til sjekk..stakkar liten..var heelt tom og slapp- gikk fra fin form til så slapp han ikke reagerte på noenting på halvannen time..fy så skummelt og Slitsomt!! Var heelt gåen idag- var sikkert så spent og redd at jeg var tom idag.
Har sovet flere timer på magen min idag♥ formen er ellers super igjen heldigvis! Jeg har orket å lage middag men ellers har all fritid gått til sofa.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her har frøkna hatt munn- hånd- og fotsykdommen,hadde feber 3 dager i forrige uke og fikk litt blemmer. Men da hun var så pjuskete så kastet hun fortere opp også. Og hosta mye mer enn vanlig. Men nå er hun i bedre form,humøret har hele tiden vært på topp. Det som har hjulpet meg fra å gå i kjelleren,har vært at jeg har kunnet 'rømme' til jobben i helga. Vi har klart å få det til sånn at jeg slapp å droppe de to vaktene jeg skulle ha torsdag og fredag i forrige uke. Var deilig å ikke bare være mamma da ja.

Pss....klart vi kan "klage"!! Å si at man er såååå sliten har ingenting med det å eelske å være mamma♥ det burde være lettere å si at en er utkjørt til tider uten å få dårlig samvittighet!:)
Her har hele familien spydd..fysjameg..knøtt var så slapp igår at de valgte å sende ambulanse å ta han inn til sjekk..stakkar liten..var heelt tom og slapp- gikk fra fin form til så slapp han ikke reagerte på noenting på halvannen time..fy så skummelt og Slitsomt!! Var heelt gåen idag- var sikkert så spent og redd at jeg var tom idag.
Har sovet flere timer på magen min idag♥ formen er ellers super igjen heldigvis! Jeg har orket å lage middag men ellers har all fritid gått til sofa.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Næmmen fy da! Hvordan gikk det? Hvordan er han nå ? Så ekkelt..
Ja det skulle vært lettere å klage til tider.. men jeg har alltid vært den som aldri klager.. men det sier jo stopp til slutt når man nesten ikke har sovet på 10 mnd:) På lørdag skal moren til samboer ta henne over natta så vi får sovet ut. Aah- deilig med en snill svigermor:)

Jo takk bedre nå heldigvis! Vel- lite tilbakefall i går ettermiddag med litt oppkast men fin form egentlig. Fikk spist grøt også til natta og virket fin igjen i morges..får bare passe på litt ekstra:)
Pappan og enda en bror er også syke akkurat nå..uff litt av noen dager!

Så bra du får sove ut litt Real- gull verdt de snille svigermødrene hehe..

Back
Topp