Syk! Lege?

Tussa

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Våknet med vond hals, hode, smerter i kroppen og litt feber. Hvordan går det for babyen? Bør jeg kontakte lege?

Jeg fikk beskjed av legen om å ta kontakt om jeg fikk feber hvis jeg blir syk :)

Takk for svar, da ble det lege og en rekke prøver, og resept på hvile og paracet :) Det er visstnok ikke farlig for fosteret at jeg har feber, man skal bare følge litt med dersom den blir veldig høy, også skal man ta febernedsettende så fosteret ikke blir overopphetet :)

Har vært syk i alle min svangerskap. Tror jeg mister imunforsvaret mitt når jeg går gravid for blir syk heeele tiden. Går somregel veldig greit å væte syk når man er gravid. Mn spis paracet så du ikke får for høy feber å husk mat og drikke!:-)
God bedring. Håper du blir fort frisk!!!:/)

Har vært syk i alle min svangerskap. Tror jeg mister imunforsvaret mitt når jeg går gravid for blir syk heeele tiden. Går somregel veldig greit å væte syk når man er gravid. Mn spis paracet så du ikke får for høy feber å husk mat og drikke!:)
God bedring. Håper du blir fort frisk!!!:/)

ja, det er ganske vanlig å få redusert immunforsvar når en er gravid! De fleste blir lettere forkjølet! Men en skal vel helst ikke gå med bakteriene infeksjon i kroppen når en er gravid over lengre tid. Så det kan være greitt å kontakte lege en gang for mye under graviditet!

Drit å være syk når en er gravid! Har så mye mindre "hjelpemiddel" når en er gravid :p

Back
Topp