Syk igjen ... *Langt innlegg*

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
For to uker siden hadde jentungen oppkast og diare. Og nå har hun jammen meg blitt syk igjen. Begynte med oppkast på onsdag kveld, hele natta til til i går. Kasta opp to ganger i går, og en gang til nå i dag.
Temeraturen hennes svinger fra 37 til 39,5.
I går var hun skikkelig slakk, bare sov hele dagen. Drakk en flaske melk i går kveld som hun klarte å holde på. Den hun fikk i dag kom rett opp igjen. Gir vann og kjeks innimellom.

Men i dag virker det som hun har skikkelig vondt, hun sover noen minutter og er deretter våken en liten stund, og hun bare griner og hyler når hun er våken. Vrir seg rundt om og ser tydelig at hun har vondt. Hun fikk paracet kl 10.15, men virker ikke som det har noe virkning.

Er det noen som har noen gode råd ??

Uff stakkar liten.. Tantebarnet mitt har samme greiene. Er visst ett magevirus. De gir både paracet og ibux (flytende) som de har fått beskjed om av legen og da kvikner han til litt. Slipper hvertfall å ha vodt en liten stund.. Han er 3 år da. Veit ikke hvor gammel din er jeg!

Uff stakkar liten.. tantebarnet mitt har samme greiene. Var visst magevirus. De fikk beskjed om å gi flytende ibux og paracet med jevne mellomrom og d hjelper. Da kvikner han litt til
Han er 3 år da.. veit ikke hvor gammel din er jeg, men er den såpass stor ville jeg prøvd d og se om hu blir bedre[:)]

Hmmm ringe legen å høre om hu kan få paracet da kanskje.. ikke noe godt for henne å ha d sånn

Back
Topp