syk i rugeperioden

fano

Gift med forumet
Gubben har klart og smitte meg [:(] skulle ønske han kunne ha sovet på sofaen så hadde jeg kanskje sluppet unna. Har så sinsykt vondt i halsen, kjennes ut som det er åpne sår der og det er hovent. Hoster. Virker ikke som jeg har feber, enda!! jeg tør ikke og ta hverken hostesaft, noscapin eller noe annet. Hva kan jeg gjøre? Ikke får jeg sove noening heller, bare ligger og vrir meg [:(] Kjenner at jeg er sliten, men vet ikke hva jeg kan gjøre.....

Uff da. God bedring. Jeg fikk omgangsyke på rugedag 5-6. Trodde egget skulle sprette ut der jeg spydde. Men det gjorde det ikke, jeg ble gravid og er det fortsatt.
Skjønner at du er redd for at det har innvirkning på rugeperioden. Men jeg mener å ha lest om folk som har vært febersyke å blitt gravid. Å du har jo ikke feber engang Fano.

Dette skal gå bra!!! Du skal bli gravid!!!

Stor klem[:)]

Håper det, er på dag 6 i dag og ingen tegn overhode [:(] Skulle så gjerne få tatt noe for og både få sove litt og for halsen, men som sagt så tør jeg ikke tilfelle det har en innvirkning....

Skjønner at du ikke tørr å ta noe. Uff, det er en vanskelig situasjon du er oppi nå. Det å ikke få sove tar på også er du syk i tillegg.

Men en annen ting, jeg hadde et misslykket fryseforsøk i november (satt inn 2 egg). Da hadde jeg masse stikkninger også murringer. Hadde så sterke mensensmerter en dag så jeg måtte ta paracet. Jeg hadde også ligamentsmerter. Å jeg trodde jeg var gravid pga symptomene. Men det var jeg ikke.

I denne rugeperioden hadde jeg ingen symtomer, litt ømme bryster etter rugedag 8. Å da fikk jeg positiv test.

For 2 år siden da jeg ble gravid med lille gutt, så var jeg litt overstimulert. Å jeg hadde ingen symtomer på graviditet. Ingen murringer og ømme bryster. Men jeg ble gravid.

Så symptomer har ingenting å si!!!

Åååååhhh, det var godt og høre. Jeg er nok så opptatt av symptomer siden jeg hadde det så veldig forrige gang. Da hadde jeg sinsyke smerter på rugedag 5 i over 2 timer så det var nok da egget festet seg, og hadde ømme pupper lenge, men jeg brukte da crinone og har fått ømme pupper hver gang jeg har brukt det. Går nå på progestan og kjenner ingenting liksom. Værsågod og bli gæærn [8|] Men siden det er fler som sier at de ikke har hatt symptomer før seinere eller rundt testdato så får jeg vel bite negler en stund til.

Denne rugeperioden er grusom!!!
Så nå må du bare pine deg gjennom den siste uka føre testing. Regner med at du begynner å teste om ikke så alt forlenge[;)]
Du er vel en sniktester ut fra det jeg har lest[;)]

Krysser alt jeg har for dere[:)]

jeg er en skikkelig sniktester skal jeg si deg. Kommer jeg meg til rugedag 10 uten og blø så kan det hende jeg tar første testen da. hehe [8D]

Kan jeg ta panodil zapp? Jeg tør ikke ta hostesaft eller hostedempende, men lurer på om jeg kan ta noe for hodepinen?

Du kan iallefall ta paracet, men jeg aner ikke hva panodil zap inneholder....

God bedring snuppa![:)]

Panodil zapp inneholder paracetamol, men den er mildere mot magen enn alle de andre typene og virker fortere [&:]

Gikk inn på www.felleskatalogen.no å noskapin skal ikke taes ved graviditet.

Ang panodil zapp stod det dette: Studier og lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barn. Bruk av paracetamol i terapeutiske doser under graviditet medfører liten risiko.

Gikk inn på paracet, å der stod det det samme som på panodil zapp.

Jeg tok paracet når jeg gikk gravid å det er ikke farlig. Du skal ikke ta ibux. Men det vet du vel.

Tusen tall alle sammen. Holder på og bli gal, er livredd for og få streptokokker igjen, har sliti mye med dette, så kommer feberen kasta på meg og halsen blir værre får jeg bare fyke til legen [:'(] Dette kom ganske ubeleielig [:'(]

Riktig god bedring vennen. [:)]

Back
Topp