Syk her og ja...

alltidundrende

Gift med forumet
Nå var det tydeligvis min tur. Hadde seriøs rennemage på hele søndag, i dag kom det igjen - nå begge veier samtidig... Helt jævlig å sitte stuck på do og ikke komme seg noen vei og så kjenne at man må spy også - NÅ. Løsningen ble badebaljen til småttene for det var det eneste jeg kunne rekke fra doen - lurer på om jeg skal klore den eller kaste den nå og kjøpe ny [:'(] liker ikke tanken på å bade dem oppi der igjen selv om jeg skurer den med allslags vaskemidler. Blæææææ - nå synes jeg skikkelig synd på meg selv!

uff..kjenner til følelsen, og unner ikke min værste fiende det...
Sender deg tusen god bedring klemmer
litt klor og vann i baljen noen timer, så er den god som ny[:)]

å fy faen!! Jeg tenker på deg! Jeg var så fin i formen midt på dagen i dag at jeg tok med Mathea ut i vogna rundt huset, bare for å få litt frisk luft, men nå er det like ille igjen. Har ikke spydd siden i morges, men jeg er sikker på det at om jeg setter meg på dass med bøtta foran meg, så kommer det begge veger. Helvete altså!

ORIGINAL: blondi83

Signerer denne + en klem til! [:)]

Høres ut som at du har fått Noro viruset i hus [&:] Håper dere blir fort ferdig med sjiten! [:'(]

ORIGINAL: blondi83

Sender de klemmene der en gang til, og en eller to hundre ekstra.
*avstandskozemozeoverdoze*

Føler med deg jeg også. Samma dritten har jeg nå!!! Ropte på skogens konge kl 6 imorges, å vært på dass å fraua MANGE ganger etter det! Fy faen så jævlig.
Når jeg sitter så er det nesten helt bra, men når jeg reiser meg, går, står eller snakker i telefonen så blir jeg kvalm, svimmel og begynner å svette!
Håper det gir seg snart, å NÅ er jeg gla for at Martine er i barnehagen [8D]

Masse god bedrign til deg også [:)]

Back
Topp