Syk gutt..

lindkva

Forumet er livet
Etter at Oliver har hanglet hele julen og med de siste dagene feber på kvelden, så holder jeg han hjemme idag. Fikk bestilt legetime til han, så skal til legen senere idag. Håper legen finner ut hva som feiler han og at han evt kan begynne på medisin.
Ikke har han hatt den største matlysten i det siste heller, hoster så mye at han nesten brekker seg stakkar
Ringte jobben og sa jeg blir hjemme ihvertfall imorgen også, om han er bedre imorgen får han seg ihvertfall en hviledag til å bli helt bra.
 
off! aldri noke kjekt når barna er sjuke!
god bedring til han!
kordan gikk det hos legen?
 
Gikk greit at legen skulle lytte på han og se inn i ørene, men å se inn i munn da skrek han.. det ville han ikke.
Veide han på en ekt som sto der, siden legen skulle sjekke ang medisin. det var stas.. så han prøde flere ganger å gå opp på vekta.

Medisinen tok han selv, slik han gjør med tranen sin <3 Flinke gutten min <3
Litt grimaser lagde han, tror han syns det var ekkelt.. fikk vann å skylle det ned med.
 
Huff stakkar liten:( håper han blir fort bra
 


Trone skrev:
Fant de ut hva det er som feiler han eller? :( Dakkars liten :( 

Hvordan er formen hans i dag da?



en liten lungebetennelse, så han får antibiotika i 10 dager.

Sutrete, mammadalt.. matlysten begynner å bedre seg og han hadde "bare" 38 da jeg tok tempen for han la seg for kvelden.
 
Uff, ikke kjekt i det hele tatt det der, men så godt at han responderer på medisinen. Da slipper det nok taket snart. Masse mammakos er tingen. <3>
 
Back
Topp