Syk for første gang!

Lillestjerne2016

❤️
Aprillykke 2016
Nå har lille jenta mi blitt forkjøla med feber. Ikke noe gøy i det hele tatt. Vi var på legevakten i natt pga feber.
Noen andre som har hatt syke babyer ennå?

Ikke enda, men det kommer! Har jo 2 eldre søsken i barnehage så er nok ikke til å unngå - selv om de sjelden er syke da.
Dattera mi fikk første feber da hun var 6 uker og vannkopper på 5 mnd!
Kos, gi pupp, evt paracet og sug ut av nesa - og rett og slett vær sammen med babyen så går det nok raskt over! God bedring!

Uffda, god bedring!

Lillebror var forkjøla da vi kom hjem fra sykehuset og til han var nesten 3 uker. Ikke noe morro nei!

Saltvann, nesesuger og masse kos er tingen!

Heldigvis ikke blitt syk enda, men det kommer vel... Masse god bedring til dere!

Lillebror hadde bronkiolitt rett etter fødselen og deretter influensa... Men det gikk greit med kos, otribaby nesesuger og saltvann skylling. Var endel inn ut av sykehus med innhalasjoner og high flow i nesa pga inndragninger ribbein og hals. Man blir garvet etterhvert ;-)

God bedring og håper det går fort over :-)

Har 1 i BHG som drar med seg hjem.
Begge mina 2 hade feber og viste seg de var hand fot mun sjukdommen . Men heldigvis mini slapp undan denna gang :-)

Nå har lille jenta mi blitt forkjøla med feber. Ikke noe gøy i det hele tatt. Vi var på legevakten i natt pga feber.
Noen andre som har hatt syke babyer ennå?

I natt våkna jeg til lille som nesten ikke fikk puste pga surkling i brystet og tett nese. Blitt forkjøla stakkars. Fikk nesten litt småpanikk da han slet sann. Huff er ille når de blir syke. *vondt i mamma hjertet*

I natt våkna jeg til lille som nesten ikke fikk puste pga surkling i brystet og tett nese. Blitt forkjøla stakkars. Fikk nesten litt småpanikk da han slet sann. Huff er ille når de blir syke. *vondt i mamma hjertet*
Uff ja. Ikke noe gøy! Jenta mi har hvert fall ikke feber lenger, men er veldig tett i nesa fortsatt. Fikk utsatt vaksinene til nest uke foresten.

Vært hos legen eller? Vår ble innlagt da han hadde slikt. God bedring!

Uff da, hvordan går det nå da?

Vært hos legen eller? Vår ble innlagt da han hadde slikt. God bedring!
Uff da, hvordan går det nå da?

Det gikk fint på dagen og neste natta, skjønner ikke helt hva det var. Veldig kort forkjølelse i såfall! Brukte nesesuger og nesespray så slapp det heldigvis ellers hadde det blitt legevakt på nattan der tror jeg! Skummelt når det blir sann! :/

Back
Topp