Nå har lille jenta mi blitt forkjøla med feber. Ikke noe gøy i det hele tatt. Vi var på legevakten i natt pga feber.
Noen andre som har hatt syke babyer ennå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min skal egentlig ta 3 mnd vaksine denne uka (er 3 mnd i morgen), men det må vel utsettes nå som hun har blitt syk?Huff, lille her hadde feber etter 3 mnd vaksinene. Synes det var ille nok! Masse god bedring!
Min skal egentlig ta 3 mnd vaksine denne uka (er 3 mnd i morgen), men det må vel utsettes nå som hun har blitt syk?
Man skal ikke ta vaksine om man har/nylig har hatt feber.Min skal egentlig ta 3 mnd vaksine denne uka (er 3 mnd i morgen), men det må vel utsettes nå som hun har blitt syk?
Nå har lille jenta mi blitt forkjøla med feber. Ikke noe gøy i det hele tatt. Vi var på legevakten i natt pga feber.
Uff ja. Ikke noe gøy! Jenta mi har hvert fall ikke feber lenger, men er veldig tett i nesa fortsatt. Fikk utsatt vaksinene til nest uke foresten.I natt våkna jeg til lille som nesten ikke fikk puste pga surkling i brystet og tett nese. Blitt forkjøla stakkars. Fikk nesten litt småpanikk da han slet sann. Huff er ille når de blir syke. *vondt i mamma hjertet*
Vært hos legen eller? Vår ble innlagt da han hadde slikt. God bedring!I natt våkna jeg til lille som nesten ikke fikk puste pga surkling i brystet og tett nese. Blitt forkjøla stakkars. Fikk nesten litt småpanikk da han slet sann. Huff er ille når de blir syke. *vondt i mamma hjertet*
I natt våkna jeg til lille som nesten ikke fikk puste pga surkling i brystet og tett nese. Blitt forkjøla stakkars. Fikk nesten litt småpanikk da han slet sann. Huff er ille når de blir syke. *vondt i mamma hjertet*
Vært hos legen eller? Vår ble innlagt da han hadde slikt. God bedring!
Uff da, hvordan går det nå da?