Syk eller gravidsymptom?

Baby2022

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Hei,

Jeg blir så fort sliten. Blir faktisk sliten av å ta meg en dusj. Er det normalt, eller begynner jeg å bli syk? Målte tempen, og den er 37.75, er det normalt som gravid?

Er bare usikker på om jeg begynner å bli syk eller om det er vanlig gravidsymptom. Noen som vet?;)

Temperaturen kan øke med 0,5 grader når man er gravid. Vet ikke om du vet hva tempen din er til vanlig? Og det å være trøtt/sliten er jo også et vanlig tegn på graviditet de første månedene. Du får bare se det an noen dager :happy:

Temperaturen kan øke med 0,5 grader når man er gravid. Vet ikke om du vet hva tempen din er til vanlig? Og det å være trøtt/sliten er jo også et vanlig tegn på graviditet de første månedene. Du får bare se det an noen dager :happy:

Normalt er temperaturen rundt 37 grader. Men målte rett etter dusj, til 37.75 nå, så mulig den var noe høyere pga dusjing ;)

Blir lett sliten her og..og temperaturen min ligg ofte mellom 37.5-37.8 no for tida...Har føltes ut som eg har feber nåken ganga, men rekne med det bare e symptom..

Hei,

Jeg blir så fort sliten. Blir faktisk sliten av å ta meg en dusj. Er det normalt, eller begynner jeg å bli syk? Målte tempen, og den er 37.75, er det normalt som gravid?

Er bare usikker på om jeg begynner å bli syk eller om det er vanlig gravidsymptom. Noen som vet?;)

Har det likt jeg å. Så tror det er et symptom : ) Kroppen jobber hardt nå!

Hei,

Har det på akkurat samme måte! Blir sliten av å bare stå opp av senga på morgenen:hilarious: Tror kroppen bruker mye mer energi enn vanlig nå. Har apple-wach og forbrenninga har gått opp flere 100 kcal etter jeg ble gravid, og gjør det samme som før, om ikke mindre.

Back
Topp