Syk bebis :(

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Ja da var lillemann blitt syk da :( Skikkelig forkjøla, grinete og feber :( Han spiser nesten ingenting heller stakkars :'( Så får ringe legevakta å høre hva dem sier, for nå har ikke Sebastian det helt godt stakkars :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Usjameg, ingen god følelse for mor heller :/ ønsker Sebastian god bedring og håper han blir fort frisk :)!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei så absolutt ikke :( Men er på legevakten nå, og heldigvis så gikk feberen ned av seg selv siden jeg lot han ligge tynnkledd :) Så nå venter vi på legen :) Takk for det :) Ja satser på at han blir raskt bra igjen :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

God bedring til Sebastian <3 ikke noe godt når de små blir syke!

Stakkars liten. God bedring:)

God bedring. Håper det går fort over. :)

Tusen takk jenter ♡

Vi er hjemme igjen nå :) Fikk beskjed om at jeg hadde gjort det helt riktig med å la han ligge tynnkledd så feberen gikk ned av seg selv, så det er "bare" en kraftig forkjølelse han har fått :) Fikk også klar signal om å kunne gi han febernedsettende hvis feberen stiger igjen, noe som er bra siden temperaturen hans ligger rett under feber grensen nå :( Men skulle bare komme tebake igjen hvis han ble værre eller jeg følte meg usikker :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Masse god bedring til Sebastian :)

Huff da. Fælt når de små har det vondt. Riktig god bedring til Sebastian.

Håper han blir fort frisk. :) godt du fulgte instingtene dine. :) font nan forresten, har en lillebror som heter det samme. ;)

Back
Topp