Syk baby

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Lillemor har vært sutrete i hele dag og nå har feberen liggi på 38,5 i noen timer. Hu er så varm stakkar og ligger bare i pysjen på "kjølig" rom.
Gråter og gråter og får ikke sove.

Igår fikk vi beskjed om at kulen hun har i munn er en godartet svulst, som må opereres og lille må i narkose. Noen ganger er det litt tungt å være mamma.
Vanskelig med alle bekymringene man har..

Huff,stakkars lille vennen:(
Er nå inderlig godt den er godartet!!
God bedring og lykke til:)

Ja, jeg er veldig glad for at den er godartet. Men fryktelig redd for å putte lille, bittelille søte skatten min i narkose. Synes det er kjempeskummelt

Ja, jeg er veldig glad for at den er godartet. Men fryktelig redd for å putte lille, bittelille søte skatten min i narkose. Synes det er kjempeskummelt

Jeg forstår hva du mener. Er ikke super begeisret for det selv, så du har min fulle forståelse der:) Jeg har selv vært i narkose flere ganger, og det har vært greit.
Det må jo desverre til i deres tilfelle,og det kommer til å gå bra<3

Uff, stakkar lille snuppa da :( Men så utrolig bra den er godartet! <3 Føler meg deg ang narkose, slikt er ikke gøy på så små :/ Men det kommer til og gå helt fint! :D <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ooohhh :( *klemmer-på*

Masse masse god bedring til lille snupp!! Det skal nok gå bra skal du se ;) vi har flinke leger! Men redselen hører til uansett, så forstår godt følelsene dine:(

Back
Topp