Syk baby :(

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Uff og uff a meg! Nå er hele gjengen her blitt syk. I går kveld fikk snuppa feber opp til 39 før vi ga henne paracet. Hun har hatt feber i hele dag, men ikke såå høy som i går kveld og natt. Var våken halve natten, og gikk og sjekket feberen ofte, for jeg var så bekymret for henne. I kveld ga vi henne paracet og hun er feberfri, men hun gråter og skriker skikkelig mye, og nekter å verken sove eller spise :( Er så utrolig tungt når hun ikke har det bra. Er så lite vi kan gjøre for å hjelpe henne også.. Er tungt å ha baby nå. Gleder meg til hun blir frisk igjen.. forhåpentligvis til i morgen. Jeg har også fått influensa, og føler meg ikke helt bra, men blir også mye verre når hun har vondt, og jeg tenkte at kanskje min influensa bare er "sympati"-influensa :P

Huff og huff! Håper hun blir helt frisk snart! Ikke noe gøy når de små ikke har det bra. Håper du også føler deg bedre når snuppa di blir frisk igjen.

Vi har det også sånn  Snuppa har vært syk siden onsdag i forrige uke, hoster og snørr og feber et par dager. Så trodde vi hun ble litt bedre, men på søndag ble både jeg og pappaen syke også. Og da ble jo selvfølgelig snuppa verre igjen, surklete hoste og veldig tett nese og tett i brystet. Så jeg føler meg såpass usikker at jeg har fått time til lege seinere idag, bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite tenker jeg! Men ja, det er utrolig tungt å ha baby når de er syke, og når man ikke er i form selv!

Har syk baby vi også. Tuppa har kastet opp og hatt litt feber de siste dagene. Håper det ikke varer lenge.

God bedring til store og små

Takk takk folkens.. nå er hun nesten frisk, men spiser dårlig enda :/ Vil bare ha pupp nå.. nekter å spise grøt. Kan kanskje være at hun har vondt i halsen eller noe..

Åh, det er så tungt når de små er syke. Hadde jo vært enklere om de hadde kunnet si hva som feilet dem og hva de ønsker. Håper dere alle er i farta igjen nå!

Håper dere er friske igjen nå :-) Her har begge ungene vært syke, minstemann er fortsatt ikke helt i form. Heldigvis ingen feber i kveld, og han har spist litt mer igjen.

Back
Topp