Syk baby og NAN

M4mmsen

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hei! Har en baby på 10 mnd som er snørrete, hås og hoster en del. Han brekker seg av all mat utenom grøt. Skive og middag er utelukket :p Er dt Ok at han får bare NAN og grøt til han er bedre? Blir så usikker.. Tenker jo selv at det er greit, men alltid godt å få litt backup på at jeg vurderer rett :p blir ikke alltid så masse grøt heller.. Så går mye i NAN nå..

Hei! Har en baby på 10 mnd som er snørrete, hås og hoster en del. Han brekker seg av all mat utenom grøt. Skive og middag er utelukket :p Er dt Ok at han får bare NAN og grøt til han er bedre? Blir så usikker.. Tenker jo selv at det er greit, men alltid godt å få litt backup på at jeg vurderer rett :p blir ikke alltid så masse grøt heller.. Så går mye i NAN nå..
Min er 13 mnd her går det i grøt og melkeerstatning 3 uka med ørebetennelse og av og på med feber.

Viktigste er at syke barn får i seg nok drikke. NAN er jo i tillegg godt beriket med ulike næringsstoffer så det er nok helt supert i forhold til saft juice vann osv.

Så lenge han ikke er undervektige fra før. Da ville jeg konferert med helsesøster hvis det varte mer enn noen dager til en uke

Back
Topp