Syk baby... igjen!

*IdaMor*

Elsker forumet
Ja lillebror har blitt syk igjen! han har nå vært dårlig, av og på siden han fikk RS da han var 12 dager gammel. Så i dag ble ting så gale at jeg tok han med til legen. Hun lytta på han og så i alle krinkler og kroker på babyen min. Stikk i fingern fikk han også. Hun kom ikke frem til så mye, men hun hørte at han var tett på lungene. Og mye slim i svelget. så nå har vi fått en slik inhalator og ventaline. Er så dritt lei forkjølelse :(

Stakkars liten... Det er ikke astma da?

Huff, stakkars liten.
Lillebror her hadde også rs, spent på om han får astma-symptomer.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Legen ville ikke fastslå det, siden han er så liten så mente hun at vi måtte se det litt ann, men hun nemte at det var en sjanse for at det kunne være asma ja.

Huff, stakkars liten.
Lillebror her hadde også rs, spent på om han får astma-symptomer.

Krysser fingrene for at han ikke får det :) Har han vært mye syk etter han hadde rs?

Legen ville ikke fastslå det, siden han er så liten så mente hun at vi måtte se det litt ann, men hun nemte at det var en sjanse for at det kunne være asma ja.
vår eldste gutt har astma, men han fikk ikke første anfallene før han var ca 6 mnd. Fikk ikke konstatert det før han var rundt året og fikk medisin da. Får håpe at ventolinen hjelper på den lille <3

Krysser fingrene for at han ikke får det :) Har han vært mye syk etter han hadde rs?
Vært forkjøla eller småtett i nesen helt siden fødselen... Tror han fikk rs rett etter fødselen. Storebror va småsyk når han kom på besøk på klinikken.

Etter hva jeg har forstått er det ganske vanlig med symptomer på astma etter rs virus.

Tror storebror hadde rs, men ble ikke påvist. Men han må bruke ventolin og flutide når han blir syk (forkjøla). Men har ikke vanlig astma. I perioder høres det ut som astma. Så jeg skylder på rs.

Back
Topp