Sydentur

Froya88

Forumet er livet
Vi skal til Syden/Spania i januar/februar.. Noen som har noen plasser å anbefale? [:)]

Tenkte mest på Grand Canaria,og vi vil gi litt for turen. Tenkte å legge oss på rundt 12.000,-.
Skal ha en flott og minnerik opplevelse når vi først skal nedover! [:)]

Har ikke noen spesielle krav,men helst i ett rolig og sentralt område,og ikke for langt til shopping/bad.
Vil heller kunne oppsøke bylivet enn å bo midt oppi det! [;)]
Litt oppi høyden med fin utsikt,skader heller ikke! [:)]

Puerto rico..
har vært der selv flere gang..
også me barn

er vel ikke helt det stor bade tempen i spania på den tiden[8|]

se på solfaktor.no

kan jeg bli med i kofferten din..er liten så får sikkert plass...hehe...missunnelig nå asså[:D][;)]
ha en super tur ihverfall[:)]

ORIGINAL: ainakor79

er vel ikke helt det stor bade tempen i spania på den tiden[8|]

Jo,er rene sommeren der nede nå [;)]
Feiret jul og nyttår på Grand Canaria 02/03,og det var 36 varmegrader på det meste og deilig temp i vannet også [;)]
Er en av de varmeste plassene i Syden på slike årstider.

ORIGINAL: vordenemor

kan jeg bli med i kofferten din..er liten så får sikkert plass...hehe...missunnelig nå asså[:D][;)]
ha en super tur ihverfall[:)]

Haha! Ja,men skulle ikke det gå bra da? [:D] Hvis du er "like liten" som meg,så blir kofferten som en liten hybel under reisen,så du vil ikke kjede deg! [:D]

Heldiggris  [:D]  puerto  rico kan annbefales!! vi bodde på penjamar 2 . fine leiligheter i vika før selve sentrum. stille og rolig og kort gå avstand til shopping.var der i romjula for 2 år siden . mener det var startour . hotellet ligger slik til at man har sol stort sett hele dagen.

Sikker på at dere vil til Grand Canaria da?[8|][:)] Er ikke så fan av sydenreiser selv, så hadde det vært meg hadde jeg dratt til caribien, eller spart pengene og dratt til Italia - Garda-sjøen f.eks. til våren/sommeren i steden[:)]

Back
Topp