sydentur!

Turbomamma:)

Glad i forumet
Hei!
Vi skal til Malaga neste mandag[:D],og jeg sitter og planlegger hva jeg skal pakke til snuppa..
Er det noen som har vært der (eller et annet sted i spania) med baby tidligere?

Har de f.eks nestlè middagsglass? eller bør jeg pakke de med? Er litt skeptisk av meg og tør ikke pøve noe
lokal babymat...
Vi skal vare borte i 2uker, og da blir det jo en del glass...[&:]
Er det noe annet jeg bør huske å ta med?

Ta med både nan og middagsglass.. Har vært på grand canaria og nanen der nede syns jeg var så søt og middagen kasta hun opp av.. Da var hun 9mnd [&:]

Men ellers ta med litt lett tøy, jakke om kvelden solhatt og solkrem [:)]

God tur og kos dere [:)]

Har vært på gran canaria. Hadde med 1 pakke bleier i nettet på vogna så slapp den ta opp plass i kofferten. (hadde bare pampers i butikken der nede, som kosta vell 100 kr pakka). Hadde med ørten middagsglass, var borte i to uker så hadde vel med 14 glass hehe.. husk å pakke det godt inn mellom klærne så de ikke knuser. Også hadde jeg med en pakke grøt.

Grøt er veldig lurt å ta med..
Jeg syntes grøten var så limete der nede

Vi var i spania i 3 uker for 2 år siden og jeg skulle hatt med meg alt mat til Noah, så jeg har lørt nå om vi skal reise igjen..

Jeg ville tatt med middagsglass (om hun ikke spiser annet). Jeg skjønte ikke en dritt av hva som stod på de glassene[8D].. Jeg kom hjem fra gran canaria nå for en time siden, og den barnegrøten smaker og ser ut som sukkerlake.Og middagsglassene ser litt jalla ut. Snuppa spiste egentlig for det meste barnemenymat, spaghetti, kjøttboller, potetmos, osv.

Vi hadde med oss grøt, men det holdt akkurat ikke, så vi måtte kløne oss inn på et apotek for å få tak i grøt som ikke skulle blandes med melk. (tørte ikke satse på melka der nede, og det var stort sett kun på apotekene man traff på mennesker som kunne engelsk[:D]). Så neste gang tar jeg med alt av mat her hjemmefra.

Tusen takk for mange bra tips!! :)
Da pakker jeg med alt av mat[:)]
Og ja, vi skal kose oss masse masse masse

Back
Topp