Sydentur

Hanna C

Gift med forumet
Vi har bestilt sydentur i November!! Vi skal til Las meloneras i spania.. Så det blir Nataniel sin første sydentur![:)] Vi gleder oss[:)]

SÅ heldige dere er da  [:D]
I år blir det ikke noen syden tur på oss [&o]
Skal prøve å få til noe i pappa permen [;)]

Å det tenker jeg blir deilig!!! [:D]
Er jo ikke så altfor varmt heller da på den tiden![;)]

Vi har tenkt oss en langhelg til Paris eller Roma utpå høsten,
men uten Julian da!

Pleie kjærligheten litt!![;)]

Å det hørtes deilig ut.. jeg har aldri vert på sydentur, jeg[8|]

Vi skal også reise til syden, i oktober ser det ut til. Besteforeldra som spanderer, så jeg har ikke fått dato og sted enda. Har bare sagt at vi er ledige for ferie i oktober (sambo har pappaperm ut den mnd).

Gledgruer meg litt. Synes enda alt er litt nytt med å ha en liten bebis i huset.... Er kanskje litt treig i tilpasningen jeg...[:)]

åååååååååå........... jeg vil også til syden.....
vi får vel ta en tur til neste år vi

Æ også vil te syden... Men det får vel bli en anna gang det.. God tur til alle som skal dra. Og lykke til

Ja, det blir stas, men jeg må si jeg er litt bekymra for sola i og med at man ikke skal bruke solkrem på sånne små pga giftstoffene..

ORIGINAL: Hanna C

Ja, det blir stas, men jeg må si jeg er litt bekymra for sola i og med at man ikke skal bruke solkrem på sånne små pga giftstoffene..

Hææææææ????????
Har jeg aldri hørt før.
Alt er farlig finner de ut så hvis vi ikke skal gjør noe så stryker vi me.
Bruk solkrem du [;)]

Gratulerer med sydentur vennen !!!
Da vi var i syden med Christian smørte vi han med solkrem. Det gikk kjempebra. Nå er jo babyline sin solkrem kommet best ut i test så man kan jo prøve den.
Klemmer

På helsestasjonen sa de at man ikke skulle bruke solkrem på barn under ett år, og helsesøstra vår er egentlig ikke noen hysterisk dame... Men jeg tenkte på den babyline ja, den er jo uten farlige stoffer, så det blir nok den..

Vår er hysterisk men me ole Martin sa hu at jeg ikke skulle bruke 40 for 20 var mer en nok og at ungene skulle ha litt sol ellers ble de ikke vant til de senere.
Samma sa hu nå [;)]

ORIGINAL: Hanna C

Anbefaler deg å ta en tur på apoteket - der har de jo sånne solfaktor-drakter - ellers så kan du kansje skaffe et solfaktortelt?
Da slipper du iallefall solkremen på babisen din [8|]

ORIGINAL: careen

god tur. hørtes herlig ut.[:D][:D]
på apotket sa de at jeg kunne bruke solkrem med fysisk filter for den ble liggende utenpå huden istedet for å trekke inn. [:)]

Ja den er fri for kjemiske stoffer. Det er de solkremene som blir liggende hvite utenpå huden!!

ORIGINAL: buster

på apotket sa de at jeg kunne bruke solkrem med fysisk filter for den ble liggende utenpå huden istedet for å trekke inn. [:)]

Ja den er fri for kjemiske stoffer. Det er de solkremene som blir liggende hvite utenpå huden!!

ÅÅ det er DE.. de har jeg aldri likt .. ikke de heller[8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Nei de er ekle å ha på, men er jo bedre enn masse kjemiske stoffer.
Synes nå jeg da...[:D]

Enig , men da synes jo jeg at klær og telt og annen skygge er bedre, men det er vel en smakssak [;)]

Enig , men da synes jo jeg at klær og telt og annen skygge er bedre, men det er vel en smakssak [;)]

Jepp jepp!! [:D][:D]

Åååå....så deilig da!!!
Blir nok mega hærlig!! [:D]

Jeg fantaserer om å hoppe på en tur når samboer kommer hjem....hehehe...

Det hørtes deilig ut!!!
Jeg vil og...Tenkte vi skulle prøve i løpet av vinteren,om vi får med reisefølge/barnevakt...
Så vi får se...Hvis ikke....Så kos deg litt ekstra for meg der!!![;)]

Back
Topp