Sydentur

Bkno9195010

Blir kjent med forumet
Jeg skal til syden i uke 12. Aldri vært gravid før og kjenner litt på ulike bekymringer rundt det. Skal på ett all inklusive hotel som jeg har vært på mange ganger før.
Noen som har erfaringer med å reise til sydligere strøk som gravid?
 
Jeg skal til syden i uke 12. Aldri vært gravid før og kjenner litt på ulike bekymringer rundt det. Skal på ett all inklusive hotel som jeg har vært på mange ganger før.
Noen som har erfaringer med å reise til sydligere strøk som gravid?
Jeg reiser nå i vinterferien, er da 10 uker. Var i syden med første også. Gikk veldig greit. Bare pass på at kjøttet er gjennomstekt, jeg holdt meg også unna isbiter og is fra boks, men jeg er kanskje litt vel fanatisk:p
 
Jeg skal til syden i uke 12. Aldri vært gravid før og kjenner litt på ulike bekymringer rundt det. Skal på ett all inklusive hotel som jeg har vært på mange ganger før.
Noen som har erfaringer med å reise til sydligere strøk som gravid?

Da jeg gikk gravid i 2016 var vi 3uker i Italia, var da i uke 26,27 og 28. Ja jeg var en elefant på ferie, men det gikk veldig bra måtte bare være obs på at jeg ikke lå for lenge i sola med magen. Men vi leide leilighet den gangen så vi ordnet alt med mye mat selv. Men når vi var ute å spiste lunsj/middag bestilte jeg bare mat jeg viste var helt trykt. Så det gikk veldig my i pasta og pizza. Men et tips, ha støttestrømper på flyreisen, selv om du er i uke 12 kan flyturen gjøre at beina blir hovven.
 
Back
Topp