Sydentur!

RacingFrue

Glad i forumet
Noen som har peiling på hvor man bør dra nå? Kravet er basseng eller strand, litt barnevennlig, varmt! Bør ikke ta helt av med varmegrader, men i hvertfall bade temp på dagtid.

Og en ting til, hvor bestiller man? Mannen og jeg er helt nye på dette (har bare bestilt til storbyer før) og vet ikke helt hvor vi skal lete... syns det var altfor mye jeg, 36.000 for to voksne og et barn i en uke....

Noen tips? (Må vente til etter 15
Feb med å reise pga timer på sykehus osv)
 
Vi har bestilt tur til Gran Canaria i april. Der er vel både temperaturen grei, det er strand og barnevennlige muligheter:) Vi bestilte gjennom Ving nå. Om du søker etter tur på Ticket eller finn.no får du opp turer fra flere operatører. Får vel turer i alle prisklasser til GC. For 36000 bør det nok være et ganske bra hotell;)
 
Vær obs på at det er vinterferie i slutten av februar, og at det nok er derfor du fikk så høy pris. Reiser dere helt i begynnelsen av mars blir det nok mye billigere :) anbefaler gran canaria på denne tiden. Både ving og startour er fine selskaper når man reiser med barn.
 
Tror jeg kanskje fant en tur den 17 faktisk. Men jeg fant såklart mange turer i mai da, så det kan nok hende det blir en uke da også :p
 
vi reiser til mallorca 26.mars.. aldri vært der før men har hørt det skal være perfekt der , ikke for varmt heller men nok til at vi får sydenfølelsen :)
Vi reiser med ving :)
 
vi reiser til mallorca 26.mars.. aldri vært der før men har hørt det skal være perfekt der , ikke for varmt heller men nok til at vi får sydenfølelsen :)
Vi reiser med ving :)
Var på Mallorca for første gang i fjor. Var livredd for at det skulle være harry&charterfeber, men jeg SKAL tilbake!!! Tror det har mye å si hvor på øya du er. Vi fikk et nydelig og stille hotel, god mat,kjekk by og nydelige strender!!! Hvor du skal?
 
Vi har vært på Mallorca de siste fem årene. Elsker Palma, men Alcudia er virkelig forferdelig!
 
vi reiser til mallorca 26.mars.. aldri vært der før men har hørt det skal være perfekt der , ikke for varmt heller men nok til at vi får sydenfølelsen :)
Vi reiser med ving :)
Mallorca ja.... fant bare turer dit fra april jeg...
Men jeg er sånn ca verdens dårligste på å søke opp sånt da....
 
Var på Mallorca for første gang i fjor. Var livredd for at det skulle være harry&charterfeber, men jeg SKAL tilbake!!! Tror det har mye å si hvor på øya du er. Vi fikk et nydelig og stille hotel, god mat,kjekk by og nydelige strender!!! Hvor du skal?

Palma de Mallorca :)
Blir så gla når jeg hører slikt da vi alltid er spente på mye steder vi reiser til :)
 
Jeg fant reise til Gran Kanaria i påsken for 16000kr for tre stykker.
 
Kom hjem fra ferie i dag og har bare én ting jeg virkelig vil anbefale; blir det en lang flytur, sørg for sete ved midtgangen! :) Jeg satt i midtsetet av tre seter i åtte timer nettopp, og det unner jeg ingen gravide. ;) Satt og holdt meg til jeg nesten tisset på meg for å ikke forstyrre han fremmede ved siden av meg hele tiden, og kroppen verket og strakk uten at jeg fikk vært oppe og ristet løs. Må vanligvis på do veldig ofte for tiden, så to ganger på åtte timer er ekstremsport. :p

Ellers har jeg ikke så mange tips. Pleier som regel å snekre sammen hele reisen selv, men Solfaktor.no har sikkert noen gunstige pakkeløsninger. Jeg ville googlet gjennomsnittstemperaturen til reisemålet som vurderes, bare for å sjekke at det ikke er midt i regntid eller noe annet kjipt. :)
 
Var i las palmas, gran canaria for 1 uke siden, var helt hærlige temperaturer, kjempe fin å barnevennlig strand :) reiste dit med ving, er kjempe fornøyd :)
 
Mannen hadde visst bestilt i går. Ble grand Canaria, San Augustin en uke i vinterferien ca..
Blir så deilig å bare komme seg vekk, og hvis vi i tillegg får litt sol på kroppen tror jeg vi nærmer oss paradis :p
 
Back
Topp