Sydentur ;)

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Da har vi bestilt oss tur til Rhodos Kallithea. Er det noen andre som har vært dær med små barn før? Vet dere hvordan vognene de leier ut er? Noe spesielt man må tenke på når man reiser med barn på ni mnd?

Henger meg på; vi har bestilt Tyrkia tur før snuppa er året!!
Spent på hvordan det er å reise med så små! Vi begynte ikke å dra til Syden før mellomste var 3 år ;)

Vi var i Frankrike når eldste var 7 måneder. Det gikk veldig bra. Bare husk nok bleier (dyrt i andre land), gjerne medbrakt mat og så er det greit med parasoll eller paraply på stranden.

Alltid greit å kjøpe solkremen hjemme :)

Takk drops ;) Jeg visste ikke at man ikke bør bruke solkrem. Håper jeg får tak i noen lette,men heldekkende klær til lillemor ;) Og ikke minst solhatt. Er ikke så lett å finne noe i den lille byen jeg bor i,så hvis noen vet om noe på nett så si gjerne ifra ;)
det visste ikke jeg heller

Er det ikke noe som heter uv-drakt til de små? Syns jeg har hørt noe sånn... Må få oss en sånn i så fall før vi reiser sørover. ;)

vi skal i høstferien, men da har ho akkurat blitt 1år. men veldig spent. har bare vært i syden 1gang og da var min eldste 4år :) nå blir dem 1år, 3,5år og 9år :) så tar også i mot en haug med tips :) skal hvertfall ta med melkesyrebakterier, bio-dophilus :)

Back
Topp