sydentur

mammatil2jenter

Forumet er livet
vi skal til spania midt i mai.jeg lurer bare på noen ting,bør jeg ta med meg kombivogna jeg har eller bør jeg kjøpe ei biligere vogn,,?er så redd den skal bli ødelagt,men har jo reiseforsikring så det må jo gå på den men en ting til ang mat og bleier må jeg vel ta med hjemmfra..noen som har erfaring med å reise med så små barn..?rebecka er jo da nesten 1/2 år da..

takker... jeg tar med kombivogna våres.. var bra at du sa det med posen til vogna,,,

ville absolutt tatt med vogn. hadde vært håpløst for oss uten iallefall, han var 4 mnd når vi var der.

ORIGINAL: Bitzyh

jeg tok med meg min simo kombi. angrer ikke. bare husk å ta vare på plasten!!! Et par som fly med samme fly som oss hadde jo glemt det. ang bleier da bil jeg anbefale Dodot! helt super bleie som jeg brukte nedi der... madeira er portogisisk eid, men det er jo nedi der

Dodot funka bra. Det er akkurat samme bleie som pampers. også samme pris da.

Hadde med Duovogna våres da vi var på Madeira. Linnea var vel 7 mnd da ca..
Hadde med en del bleier, men kjøpte der nede også. Kjøpte også DoDot (samme som pampers..)

Spørs litt hvor dere skal hen da.. Er det ett større sted, så har de jo sikkert godt utvalg med babyting, men er det på ett bittelite sted er det ikke like sikkert du får tak i alt..

Har du bæresele anbefaler jeg deg å ta med den... Og parasol til vogna er veldig kjekt.. Og badebleier må du ta med herifra [:)]

Back
Topp