Hei! Reiser til syden om noen uker og stusset derfor i hvordan dere har håndtert dette med mat og drikke? Jo mer jeg leser jo mindre har jeg lyst til å reise. Dette virker bare veldig stress. Tørr ikke tenke på hvordan magen reagerer dersom det blir 2 uker med pizza og pasta
Råd tas imot med takk!

Vi besøkte svigerfamilien min og begge svigerinnene mine har nylig vært gravide, så at de ikke reagerte på noe jeg faktisk følte for å spise, gjorde at jeg roet ned. Spiste mye frukt og salater. Har vært der mange ganger før og følte meg trygg på at ting blir vasket godt, men styrte unna feks caesar dressing. Kjøpte mye frukt på supermarkedene som jeg vasket godt på hotellet. Passet mer på å få i meg nok drikke. Unnet meg mer brus enn normalt for å få i meg væske, og noe kalorier. Annet enn det holdt jeg meg mye i skyggen
Potetgull bruker jeg også å spise mye av på ferie i syden. Bruker ikke ha så mye matlyst når det blir så varmt. Var forresten i Rhodos når jeg gikk med sønnen min, da sporte jeg på alle plassene om ting var vasket og sa jeg var gravid osv. Fikk tips om mat og sånn den gangen.