Sydentur med små barn

SillyDilly

Forumet er livet
Vi tenkte muligens på en sydentur i Okt, da er snuppa 2-3 mnd og mini snart 4 år. Noen som har dratt når de er så små? Og HVOR skal man dra?

Dette er viktig:¨
Fine strender - som ligger i nærheten av hotellet
At hotelllet er barnevennelig - fint med underholdning på kveldene.

Noen tips?

DYTT![:)]

Vi har dratt til torrevieja i Spania hvert år, men på grunn av slekt bor der, vi elsker det, tok henne med første gang da hun car to mnd, nå er hun tre år;) fungerer kjempebra!!:)

Hit skal vi i slutten av April: http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=12684&SelectedPackage=56_c3_PMI4_PIRA2_VN1%3a3_A22c1_E3_OSLd201005013_PMI8%3a2_VN2_611%3a&BookingQuery=0%3a4328%3ad2010042812667%3a0%3a8%3an0%3a2_42%3a42%3a4330%3a2%3a&UseBookingFlow=True

Har hørt masse bra om dete hotellet og det er et kjempe barnevennelig sted. Venninna mi har vært der og hun sier det er like fint som på bildene [:)]

Hei [:)]
Vi har også lyst til å dra til sydligere strøk i november ca.. Og ser at noen anbefaler Alcudia.. Alcudia er mitt favorittsted, MEN det er ikke sommervarmt der i oktober, og været er ustabilt.. Så vet dere det..

Jeg tror vi drar til Gran Canaria eller noe...

Vi skal til sunwing resort i arguineguin(Gran canaria)
Har hørt mye fint om det, og er visst veldig stabilt vær og god temp i april iallefall:)

Vi var i Tyrkia i midten på oktober på Sunwing resort i Side :) Bamseklubb og underholdning på kveldene, ligger rett ved ei kjempefin strand, og temperaturen var super :) Itillegg er det en del rimeligere å reise dit enn til canariøyene!!   

ORIGINAL: OffiMor

Vi skal til sunwing resort i arguineguin(Gran canaria)
Har hørt mye fint om det, og er visst veldig stabilt vær og god temp i april iallefall:)

Skal jeg titte på!

Tusen takk for tips damer![:)][:D] Ser mange sier Alcudia, men jeg har vært der en gang når jeg var gravid og likte det faktisk ikke[&:] Rart egentlig siden alle er fornøyd. Titter litt på Gran Canaria pga været - vil gjerne ha god sommervarme når vi kommer dit!

ORIGINAL: Marilu

Hit skal vi i slutten av April: http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=12684&SelectedPackage=56_c3_PMI4_PIRA2_VN1%3a3_A22c1_E3_OSLd201005013_PMI8%3a2_VN2_611%3a&BookingQuery=0%3a4328%3ad2010042812667%3a0%3a8%3an0%3a2_42%3a42%3a4330%3a2%3a&UseBookingFlow=True

Har hørt masse bra om dete hotellet og det er et kjempe barnevennelig sted. Venninna mi har vært der og hun sier det er like fint som på bildene [:)]

Her var vi i fjor, og skal tilbake til sommeren![:D] Suuupert sted for småbarnsfamilier!! Anbefales![:D] Men er det ikke litt kaldt i Mallorca i oktober?

ORIGINAL: Cecilie*

ORIGINAL: Marilu

Her var vi i fjor, og skal tilbake til sommeren![:D] Suuupert sted for småbarnsfamilier!! Anbefales![:D] Men er det ikke litt kaldt i Mallorca i oktober?

Ja det så veeeeldig fint ut der, dit dere skal i sommer Cecilie, så deilig! [:D] Men må ha det varmt ja, og kan ikke akkurat dra før for da er hun jo bare pitteliten

ORIGINAL: Lapez

Vi har dratt til torrevieja i Spania hvert år, men på grunn av slekt bor der, vi elsker det, tok henne med første gang da hun car to mnd, nå er hun tre år;) fungerer kjempebra!!:)

Der har jeg slekt også [:D]

men har aldri vært der da.. hehe, tanten min og samboern kjøpte hus der for mange år siden. De bor der hele vintern [:D]

Rhodos-kalithea[:D] vi var der i oktober i fjor,kjempe fint og barnevennelig sted [:D] og vi hadde rundt 25-30 grader hver dag[:D] kort vei til stranden og masse underholdning på kvelden[:D] snuppa storkoste seg,hun e 2år[:)]

http://www.ving.no/hellas/rhodos-ostkyst/sunwing-resort-spa-kallithea

Back
Topp