Sydentur med baby

L91

Andre møte med forumet
Hei :o)

Vi reiser snart til varmere strøk og gleder oss stort!!
Noen som har tidligere erfaringer med hva som er lurt å ha med?
Eneste jeg vet er at jeg skal ha med skikkelig vogn(ikke trille) siden hun er så liten og trenger masse søvn:)

L91 skrev:
Hei :o)

Vi reiser snart til varmere strøk og gleder oss stort!!
Noen som har tidligere erfaringer med hva som er lurt å ha med?
Eneste jeg vet er at jeg skal ha med skikkelig vogn(ikke trille) siden hun er så liten og trenger masse søvn:)

Jeg hadde med min brio vogn ned hit jeg bor nå.
Det kostet 800 kr t/r !!!!
Helt sykt... Er vognen tung? Gik på kg pris hos meg :( neste gang blir det trille for min del:)

Vi tenkte å ta med bleier og litt babymat iallefall når vi reiser. Jenta er da 7 mnd. Har hørt om flere som har sendt vogna med prampack, oppi der skal det vist også være plass til bleier og litt til :)

Vogn telles ikke som bagasje, så det er bare å sende med stor vogn. :) Ellers er bæretøy gull!

What? Jeg tror vi har billetter som gjør at vi kan sende vogna gratis.Jeg var i Oslo for 2 mnd siden og da ble barnevognen sendt gratis :-)

Takk for svar :-) 

Tenker vi tar med all mat hun spiser på en uke, for maten der nede er vel tilsatt masse sukker? 

ok .. Kanskje jeg hadde max uflaks.. var en skikkelig sur og grinete kjerring som jobbet i skranken hehe.. har aldri hørt lignende, så fikk mildt sagt sjokk..
Det er jo en nødvendig ting og ha meg seg på reise, og å skulle betale 800 kr for det , er bare helt hårreisende..:)

Lykke til forresten :)

lennypenny skrev:
ok .. Kanskje jeg hadde max uflaks.. var en skikkelig sur og grinete kjerring som jobbet i skranken hehe.. har aldri hørt lignende, så fikk mildt sagt sjokk..
Det er jo en nødvendig ting og ha meg seg på reise, og å skulle betale 800 kr for det , er bare helt hårreisende..:)

Lykke til forresten :)

Ja, det skulle da bare mangle at vi får ta med oss vogna gratis :-) Du har nok vært veldig uheldig!! 

Tusen takk :-)

Back
Topp