Sydentur i september. Hvor?

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Vi holder på å planlegge ferien litt, og vil dra på vår første sydentur sammen. Eline og jeg har sjekka litt på nettet idag siden hun var hjemme fra barnehagen, men det er så mye å velge mellom.

Noen som har gode tips å komme med? Det må være varmt, og ikke altfor dyrt, og en god standard på fasilitetene :)

På forhånd takk for tips :)

Tyrkia er både billig og varmt på den tiden :) Vil anbefale Side, perfekt for barnefamilier!

**Annie** skrev:
Tyrkia er både billig og varmt på den tiden :) Vil anbefale Side, perfekt for barnefamilier!

Ja, Tyrkia, Hellas eller kanskje Mallorca.

Vi var på Kreta første uken i oktober i fjor. Da var det helt perfekt å være der med barn

Kypros og Tyrkia tror jeg kanskje er veldig fine i september..! Jeg har selv vert på Kypros i september og det var varmt og deilig hver eneste dag! Tyrkia er vel og fint på den tid.. Tyrkia er kanskje billigest alternativ av de to.. Både reising og det å leve der.. Og en del kortere flytid.. Men Kpyros er nydelig.. Helt nydelig! Kjempegreie folk og helt fantastisk god mat!!!

Takk for tips!
Tyrkia, Hellas og Egypt er jeg litt usikker på med tanke på urolighetene som har vært i området. Egentlig er jeg Hellas-fan.

Kreta er absolutt et alternativ! Det er jo ikke fastlands-Hellas, så kanskje det er mindre sjangs for noen problemer der?

Back
Topp