sydentips m/barn

sjukesøster

Forumet er livet
Følge på gubben ej, men vil ha tips som gjeld overalt i syden :) ett fint hotell m/sandstrand som e barnevennlig? samme om det e kreta, tyrkia eller spania m.m. :)

Ikke vært i Side som det står i den andre tråden, men i Alanya to ganger. Ellers er tanten til Crazybaby ofte på Kreta og Nice. De har en gutt på to år, og stortrives begge steder. Gran Canaria er vel uansett en sikker vinner.

Vi har flere ganger vært i syden med små barn, og jeg må innrømme at jeg er veldig selektiv når det gjelder fasiliteter, etc. For meg er det viktig at flyturen ikke er for lang, at stedet er rent og ordentlig, at maten er så trygg som mulig og at jeg kan stole på legene om barna skulle bli syke..

Kravstor? JA, men jeg betaler jo penger for ferien..

Vi har hatt flere flotte turer, de beste var til Mallorca (Alcudia) - nydelig, rolig plass- og til Bulgaria - billig, kort flyreise, nyyydelig sted, men (viser det seg i ettertid) ikke særlig velfungerende tjenester til syke og skadde -

En gang var vi på Tenerife, det var nedtur. Været var kaldt og stranden var ødelagt av en storm, dessuten var det aaaaaaltfor lang flytur for de små.

jeg har vært i tyrkia maaaaaange ganger, men sysn kanskje det fort kan bli litt trykkende varmt der, isåfall burde man reise i september, da det byner å bli slutten på sesongen.

Kreta er helt supert syns jeg hvertfall, funka veldig bra for oss når vi var der i mai :) Vi var på gran canaria på et supert sunwing hotell i fjor da han var 7 mnd, helt perfekt, ikke for mange folk, litt blest men ikke for mye og maaaaange bassenger og greit utti vannet å :) Neste gang skal vi til egypt, må bare spare litt pææææng først :)

Back
Topp