Sydenfletter

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Synes dere at det er fint med jenter og disse sydenfletter? Dattera til mannen min kom hjem fra tyrkia med de, sånn som ifjor. Jeg klarer ikke å synes at det er fint... Det ser i mine øyne vondt og rett og slett stygg ut :-(
Er jeg den eneste som ikke liker det?

Er jo ikke det lekreste jeg vet, men er jo stas for småjentene;-) kommer nok til å la lille mi få om ho vil når ho blir større, men direkte fan er jeg ikke!

Er jo ikke det lekreste jeg vet, men er jo stas for småjentene;-) kommer nok til å la lille mi få om ho vil når ho blir større, men direkte fan er jeg ikke!

Helt ærlig, jeg er veldig åpen for mye men skjønner ikke hvorfor jenter vil ha det... Spesielt når de er hårsåre ( ja, jeg ser at det er godt å slippe å børste håret for en stund ) må det jo være uutholdelig å få det... Menmen :-) Alle skal selvfølgelig gjør som de vil, bare lurte om det bare er meg som ikke synes at det er fint :-)

Kommer helt an på. Noen er flinke til å flette, mens noen har fått en dårlig frisør. Og så kommer det an på hvor tykt hår jenta har.

Jeg syns det er fint :D

Sendt fra app'en :-)

Syns ikke det er fint, men tenker at det må være veldig praktisk å ha når man bader mange ganger om dagen osv.
Spesielt på vesla som lett får floker selv om hun har superglatt hår, dessuten ligger håret hennes sånn at hun hele tiden har det i fjeset, men lugg kommer til å se bare rart ut. Så det er nok antakelig noe vi vil få gjort på henne når vi en gang drar til syden. Ikke en sveis hun får beholde når vi har kommet hjem da...

Jeg synes ikke det er fint, nei, så deler din oppfatning! For all del, forstår at de små jentene kan synes det er stas og "heldigvis" er det jo noe som etter relativt kort tid fjernes ;).

Synes det er fint når de er fletta bare oppå hodet, men ikke hele håret da....

på tableten

Eline hadde sånne som var fletta nært til midt oppå og så hang feltene løst resten. Ja, d var vondt til henne, men hun ville veldig gjerne ha det. Hun ville at mora skulle ha det og, så da fikk jeg likeså godt fletta mitt å likt :)

Synes ikke det er fint nei, men lillemor kommer nok til å få en gang om hun ønsker det. Men ikke hele håret, kun øverst på hode. Men liker det ikke nei :P

Nei, synes ikke det er fint:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Synes ikke det er noe pent.
Deg må vel også være vondt, strammer?
Jeg blir lett solbrent i hodebunn, så jeg hadde blitt grilla i hodet. :confused:

Synes det er fint jeg, pleier av og til å flette mitt eget hår sånn også om sommeren. Ikke fint hvis de ikke har ordentlig lagt hår da, flettene må rekke et stykke nedenfor skuldrene.

Hvorfor skulle det gjøre vondt å flette slik?

(Jeg regner med at det dere kaller sydenfletter er cornrows?)

Kan være søtt syntes jeg.. men utrolig urenslig på en annen side.. datteren min fikk det for noen år siden i Egypt. Og da med bading og dusjing hvor ikke håret ble vasket skikkelig og det luktet ganske etter få dager, så valgte vi og ta det ut ganske raskt... :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg vet at jeg er sær med mange ting, men bra å vite at ikke alle synes det er fint :-) Jeg håper jenta mi spør aldri etter det... Også ja, jeg er enig at det er bedre når det er bare oppe og resten henger vanlig flettet, men det stedattera har er altså hele håret...

Mi jente fikk fletter nå i sommer. Kun sånne som gikk til midt oppå hodet. Dette var noe hun hadde veldig lysst på. Hun får lett floker og det er "krig" hver morgen når jeg skal børste håret. Hun fikk flettene på dag 3, og de satt i til vi kom hjem etter 2 uker. Jeg syntes hun var fin med flettene, men mest av alt utrolig praktisk, med tanke på all badingen. På dagtid hadde hun på hatt for å unngå å bli solbrent:))

jeg syns det er superfint.. men ikke hele håret selvfølgelig..

Synes det er fint jeg også, hvert fall halve håret... Men grunnen til at snuppa vår har tatt det de to siste gangene vi har vært i Syden, er fordi hun har helt sykt tykt langt hår og det er så lettvidt. Jeg trenger ikke ordne det nesten i det hele tatt, så får ferie jeg også ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp