Sydenferie med baby

spispilladisjøl

Gift med forumet

Noen her som har vært på sydentur med baby, kanskje det er noen som har vært i Tyrkia også?

Vi sitter å ser etter biletter til Alanya, frister stort å reise ned og la Baby J få møte bestemor i September. (hun er da ca 9 mnd) 

Alt virker supert frem til spørsmålene rundt dette med feks sikkerhet dukker opp. Hva gjør man med bilstol ? Det er jo en veldig stor og klumpete ting å måtte drasse med seg, stolen er ikke akkurat sikker om den får seg et hard smell i gulvet under flyturen feks.. Selv om Tyrkere kjører med babyene på fanget, og faktiskt mange turister også, så vil ikke jeg risikere sikkertheten hos min lille. Busser som er satt opp fra flyplassen til hotellene får man jo ikke akkurat festet et bilsete på? Og hva med triller?

Jeg gaper over alt av tips, råd og erfaringer !! :) 

Vi tok med maxi-cosi bilstol. Pakket den i prampack sammen med vognen. Det er jo tross alt bedre enn ingenting. Kjøpte bilstolen forresten brukt til en billig penge, siden vi ikke ville ødelegge den vi hadde hjemme. Bussene til og fra hotellet har stort sett seler, så gikk helt greit å feste den.

Back
Topp