Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvis dere voksne har lyst og man ikke har så mange forventninger om hvordan ferien blir så kommer dere sikkert til å ha det helt topp!
Jeg har bare gode erfaringer med baby på tur og vi har reist en del. Beste tipset jeg har derimot er å husk å ha god tid, for å stresse rundt med baby er inne gøy.
 vet ikke hvordan det er på Mallorca, men da vi var på Kanariøyene med svoger, svigerinne og deres sønn som da var 9mnd,så skulle de kjøpe nan. Viste seg at det var med sjokoladesmak
 vet ikke hvordan det er på Mallorca, men da vi var på Kanariøyene med svoger, svigerinne og deres sønn som da var 9mnd,så skulle de kjøpe nan. Viste seg at det var med sjokoladesmak 

Ta med bleier og våtservietter (hvis du bruker det) hjemmefra, bleier er dyrt og serviettene syns jeg er parfymerte. Et lite reiseapotek du setter sammen selv (paracet stp, temp.måler og det du føler er nødvendig å ha tilgjengelig).
Baby får mme, sant? Vil anbefale å ta med hjemmefravet ikke hvordan det er på Mallorca, men da vi var på Kanariøyene med svoger, svigerinne og deres sønn som da var 9mnd,så skulle de kjøpe nan. Viste seg at det var med sjokoladesmak
Så uv-drakt, uv-hatt, og annet tøy du hadde brukt her hjemme ved varmt vær.
Nå gikk jeg tom for ting, men skal heller komme tilbake og skrive mer hvis jeg kommer på noe lurt
Absolutt lurt med kortstokk ja
 Men man vet jo aldri, plutselig kommer ikke all baggasjen.
 Men man vet jo aldri, plutselig kommer ikke all baggasjen.Evnt ta litt mat i stelleveske eller hva du reiser med som håndbagasjeMME med sjokoladesmak??? Visste ikke at det fantes engang. Planen er å ta med hjemmefra jaMen man vet jo aldri, plutselig kommer ikke all baggasjen.
Har gått til innkjøp av uv-drakt og hatt, så håper den passer når vi skal dra [emoji4]
 da har du hvertfall litt tilgjengelig
 da har du hvertfall litt tilgjengelig