Sydenferie med baby 8 måneder

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Hva er lurt å ha med på sydenferie (all inclusive) til baby på 8 måneder?
Vi skal til Mallorca, og har aldri reist med baby tidligere.

De har det meste av babymat i sydenlandene, det er ofte mulighet for å få tak i norsk babymat tilogmed! Nå vet jeg ikke med Mallorca, men der jeg bruker å være i spania er der en butikk som selger mye skandinavisk :p
Bleier kan faktisk være lurt å ha med litt av, for det er dyrt i andre land.
Solbriller, solkrem, uv-drakt og alt det andre vesentlige til barn må haes med :)
Jeg kommer ikke på noe spesielt i farta som må haes med spesifikt til barn på den alderen! :)
Kos dere på ferie. Husk at små trenger myye drikke når det er varmt :p

Hvis dere voksne har lyst og man ikke har så mange forventninger om hvordan ferien blir så kommer dere sikkert til å ha det helt topp!

Jeg har bare gode erfaringer med baby på tur og vi har reist en del. Beste tipset jeg har derimot er å husk å ha god tid, for å stresse rundt med baby er inne gøy.

Hvis dere voksne har lyst og man ikke har så mange forventninger om hvordan ferien blir så kommer dere sikkert til å ha det helt topp!

Jeg har bare gode erfaringer med baby på tur og vi har reist en del. Beste tipset jeg har derimot er å husk å ha god tid, for å stresse rundt med baby er inne gøy.

Normalt sett på ferie har vi aldri et ledig sekund. Nå er vi derimot innstilt på en hotellferie og fokus på avslapping (har bestilt hotell med spa, ol.) I tillegg reiser vi med to vennepar (som og har babyer), så blir nok mye kortspill på terrassen på kvelden [emoji4] Så satser på det blir bra! [emoji4]

Ta med bleier og våtservietter (hvis du bruker det) hjemmefra, bleier er dyrt og serviettene syns jeg er parfymerte. Et lite reiseapotek du setter sammen selv (paracet stp, temp.måler og det du føler er nødvendig å ha tilgjengelig).

Baby får mme, sant? Vil anbefale å ta med hjemmefra :) vet ikke hvordan det er på Mallorca, men da vi var på Kanariøyene med svoger, svigerinne og deres sønn som da var 9mnd,så skulle de kjøpe nan. Viste seg at det var med sjokoladesmak :hilarious:

Så uv-drakt, uv-hatt, og annet tøy du hadde brukt her hjemme ved varmt vær.
Nå gikk jeg tom for ting, men skal heller komme tilbake og skrive mer hvis jeg kommer på noe lurt :p

Absolutt lurt med kortstokk ja :D

Ta med bleier og våtservietter (hvis du bruker det) hjemmefra, bleier er dyrt og serviettene syns jeg er parfymerte. Et lite reiseapotek du setter sammen selv (paracet stp, temp.måler og det du føler er nødvendig å ha tilgjengelig).

Baby får mme, sant? Vil anbefale å ta med hjemmefra :) vet ikke hvordan det er på Mallorca, men da vi var på Kanariøyene med svoger, svigerinne og deres sønn som da var 9mnd,så skulle de kjøpe nan. Viste seg at det var med sjokoladesmak :hilarious:

Så uv-drakt, uv-hatt, og annet tøy du hadde brukt her hjemme ved varmt vær.
Nå gikk jeg tom for ting, men skal heller komme tilbake og skrive mer hvis jeg kommer på noe lurt :p

Absolutt lurt med kortstokk ja :D

MME med sjokoladesmak??? Visste ikke at det fantes engang. Planen er å ta med hjemmefra ja :) Men man vet jo aldri, plutselig kommer ikke all baggasjen.

Har gått til innkjøp av uv-drakt og hatt, så håper den passer når vi skal dra [emoji4]

MME med sjokoladesmak??? Visste ikke at det fantes engang. Planen er å ta med hjemmefra ja :) Men man vet jo aldri, plutselig kommer ikke all baggasjen.

Har gått til innkjøp av uv-drakt og hatt, så håper den passer når vi skal dra [emoji4]
Evnt ta litt mat i stelleveske eller hva du reiser med som håndbagasje :) da har du hvertfall litt tilgjengelig :)

Back
Topp