Sydenferie m baby...

Gaus

Betatt av forumet
Vi er ganske vant til å reise til varmere strøk...men da har barna vært over 6mnd. Vi har utrolig lyst å reise til Mallorca denne gang, men jeg er litt skeptisk m å reise m baby under 2mnd. Noen som har gjort dette evt vært på Mallorca m baby??

jeg hadde ikke reist med så liten baby, men det er jo de som gjør det også tenker jeg :) vi gjør det ikke fordi da vil jeg bare føle meg utrygg og bekymret viss noe skulle skje når vi var der nede. 

LadyOnHeels skrev:
jeg hadde ikke reist med så liten baby, men det er jo de som gjør det også tenker jeg :) vi gjør det ikke fordi da vil jeg bare føle meg utrygg og bekymret viss noe skulle skje når vi var der nede. 

Det er akkuratt d jeg også tenker på....iiisssjjjj Sliter litt med hva vi skal finne på i ferien

vi skal til danmark i sommer....har leid feriehus:-) når vi reiser er han10uker. mange plasser å reise utenom syden:-) syns syden er så varmt for disse små pluss at du må sitte i skyggen:-)

LadyOnHeels skrev:

vet ikke hvor dere bor,men kan jo ta en ferie i norge....leie hytte/feriehus i kristiansand området, og dra i dyreparken o.l.  eller feriehus i danmark

ColgateSmile skrev:

LadyOnHeels skrev:

vet ikke hvor dere bor,men kan jo ta en ferie i norge....leie hytte/feriehus i kristiansand området, og dra i dyreparken o.l.  eller feriehus i danmark

bor i norge jeg da, men tenkte mer på sydenturer.. vi tenkte selv på ferie til kr.sand i sommer, men tror det heller blir hytten :)

Vi skal på hytten i Lyngdal, tenkte ta turen over til Danmark. Men for oss alle er d nesten like dyrt å reise til Danmark så til syden.... Men d er sant at viss vi reiser til syden blir d å sitte i skyggen... Noen som har vært på/i Lalandia i Billund?? Hvordan var d?? Har vært i Lalandia i Rødby...var greit nok, men gammelt. Det i Billund er jo ganske nytt.

vi har leid feriehus i lalandia:-) bestilte på colorline.no båt og feriehus i 1uke i lalandia billund til rundt 11.000 inludert 2 dagers på legoland:-)

Idasmamma skrev:
vi har leid feriehus i lalandia:-) bestilte på colorline.no båt og feriehus i 1uke i lalandia billund til rundt 11.000 inludert 2 dagers på legoland:-)

D var d vi også så på....vi er 6stk så prisen for oss var litt mer enn 11 000,- for 1uke. Tror jeg fikk opp 20.000,- D jeg syns var ok var at d var inkludert inngang i legoland;-) d blir nok til at vi også går for dette istedenfor sydentur. Vi har 6 uker ferie så vi skal alltid få fylt opp ukene m noe kjekt;-);-)

Vi var på Lalandia Billund i fjor sommer, og trivdes kjempegodt. Legoland er supert, og badelandet flott. En buffer-restaurant inne på Lalandia har fri tilgang til lekeland for barna mens foreldrene kan sitte videre ved bordet. Mye aktiviteter. Vi var med campingvogn da, så vet ikke noe om husene. Men stortrivdes:) Så vi skal tilbake dit, helt klart.

Back
Topp