Lineeey
Forelsket i forumet
Jeg sliter også med at jeg blir dårlig hvis jeg dusjer eller bader i altfor varmt vann... Men det går helt fint når jeg regulerer temperaturen. Jeg tenkte litt på det da jeg dro på ferie for en stund siden... da var det 33 grader ute. Men det gikk veldig bra. Drakk mye vann hele tiden selv om jeg ikke var tørst. Var innom flere butikker med aircondition for å få litt kjøliig luft. Klarte meg fint, til tross for at jeg hadde feber i tillegg.
* Såvidt jeg vet er det uproblematisk å bade i basseng...
* Bruk Tripadvisor for å finne frem til restauranter med høyere rating (så slipper du å ende opp på crappy restauranter, med dårlig mat). Ellers er det bare å se det ann. Jeg spiste av hotellfrokosten; mye frukt, kokt skinke, sjokoladepålegg, eplejuice, hvitost... Det er som regel uproblematisk, bare se det ann
* Man skal unngå solen på grunn av at man kan få pigmentflekker... ellers er det ikke farlig for fosteret (med mindre du får solstikk og blir overopphetet, selvfølgelig).
* Er ikke farligere å reise tidlig i svangerskapet, men kanskje litt kjedelig hvis du føler deg dårlig hele tiden. Jeg tilbragte mye av ferien på hotellrommet... blir ganske kjedelig.
Tusentakk for fantastisk bra svar! Du er en engel
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app