Syden

Litt Bitch?

Glad i forumet
Mange som skal til syden i sommer eller? 
Jeg har så fryktelig lyst, men tror ikke jeg ha råd.

Vi reiser om nøyaktig hmmmm?? [8|] EN UKE

nei ikke i sommer men vi reiser nå den 19 januar, er vel ikke syden heller.. egypt ligger vel i afrika etter min geografiske hukomelse fra skolen

nei ikke denne sommeren, men kunne godt tenkt meg en tur neste sommer,  for da er filip litt større... slitsomt å reise med små barn alene til syden, kan jeg tenke meg [:)] eller... har bare vært i syden en gang i mitt voksne liv faktisk, er ikke så glad i det, så det blir vel ikke det typiske syden, men ett eller annet sted med sol [:)] 

Blir ikke noe til sommeren, blir så lite feriepenger til sommeren pga permisjonen - dumme regler [:'(].

Sommeren/høsten 2009 drømmer jeg om en syden tur til Hellas - elsker hellas [:)].

Hellas er fint [:D] Var på øyhopping der for mange år siden!

ORIGINAL: tonje07

Hellas er fint [:D] Var på øyhopping der for mange år siden!

Øyhopping i Hellas var sikkert en flott opplevelse!!

Jeg og samboer var så heldig å få være en uke på den greske øya Skiathos uten barn i september 2005.
Utrolig fin øy - vi holdt på å kose oss glugg i hjel [:D].

høres digg ut [:D] jeg og Emily skulle egentlig en tur til Phuket i Thailand julen for tre år siden, for vi vant en tur dit, men jeg avbestilte noen uker før vi skulle reise, for jeg fant ingen som kunne være med oss (tenkte det ville bli litt stress å dra alene med en 3-åring) - og det er vi jo ufattelig glade for - alle vet jo hva som skjedde der akkurat da....

Ikke akkurat Syden, men skal til USA i tre uker til sommeren!! Det gleder jeg meg til det!!![8D][:D]

vi var i august, og i sommer som kommer kan nok ikke jeg sette beina mine på et fly.....[;)]

nope ingen syden tur på meg. aldri vert i syden og frister ikke så voldsomt heller[8D] ALT FOR VARMT for meg[;)]

ORIGINAL: Antonie_

ORIGINAL: ludri

Vi reiser om nøyaktig hmmmm?? [8|] EN UKE

Hæsli du e da[8D]
Unnskyld [:(] 

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

vi skal kansje til høsten, men har ikke helt bestemt oss enda.
ingen her har vært i syden før...

kan dere anbefale noen steder?

Kan anbefale mallorca og palma nova! Vi bodde på ponent mar for 2 år siden og det var bare helt herlig. Det var virkelig ferie.

Ex og jeg tenkte å ta en tur med Marcus i sommer, men tror nok ikke det blir noe av likevel.. Hvis jeg finner noen å reise med så drar jeg!!![:D]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

ORIGINAL: *Isabell*

nope ingen syden tur på meg. aldri vert i syden og frister ikke så voldsomt heller[8D] ALT FOR VARMT for meg[;)]

Samme her[:)]

bare å reise utom høysessongen så er det ikke SÅÅÅÅ varmt.... og så får vi plaske i vann uten å bli blå av frost på leggene....[;)]

Det vet jeg ikke enda. Var jo i syden i oktober vi. Og i juli var vi i Italia. Skal begynne i ny jobb nå, så vet ikek helt åssen det blir med ferie på meg. Og på mannens jobb blir det veldig hektisk rundt den tida. blir nok endel oppussing på huset, men en ting er sikkert.... Vi blir å reise bort ett eller annet sted ihvertfall! Orker ikke sitte her hjemme hele sommeren!

Back
Topp