SYDEN!

groa

Glad i forumet
Lurte på om noen av dere har vært eller skal ut å reise? Vi har bestil tur til syden, og når vi reiser vil jeg være 31 uker på vei. Noe spesielt jeg bør ta hensyn til???

Ikke noe spesielt annet enn du tar hensyn til her hjemme. Men pass på at magen ikke blir for varm.
For flyturen bruker mange støttestrømper for å unngå blodpropp, jeg trengte ikke dette, men det kjenner du nok best selv. Pass også på å ta med deg ekstra vann på flyet så du drikker nok.

God tur! [:)][:)]

du skal ikkje ete frukt og salat med mindre frukta er skal på og du renska den sjøl.. ikkje drikk vatn/eller puss tennene i vatn frå spring, mn godt kokt eller frå flaske.. ikkje et softis o.l. dei vaska ikkje maskine skikkelig.. alt kjøtt må vere veldig godt gjennomstekt.. ikkje klapp dyr o.l pluss sikkert ein heil del meir.. eg skal til tyrka i veke 13 så eg har fått høyre desse tinga eit par (mange ganga). Anbefala deg at du har med legeerklæring frå legen din på at du trygt kan fly.. for sikkerhetsskyld.. e litt kjedeli viss nokon skulle vere vanskelige.. :) god tur og håpa alt går bra..

heldiggrisen, håper du får en kjempekjekk tur.

Og husk å ha reiseforsikringa i orden i tilfelle noe skulle skje.

Back
Topp