Syden

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Dere som har barn fra før. Når reiste dere første gang til Syden? Når reiste dere med nr 2?

Jeg hadde med meg mini til Tenerife da han var 3 mnd gammel. Det var på vinteren så det var 20 grader og deilig temperatur for både meg og han.

Frøkna er snart fire, og har ikke vært utenfor Norge, Sverige og Danmark. ;-)

Vi reiste til Alicante når frøkna var 7 mnd[emoji4] Og Lanzarote når hun var 9 mnd[emoji4]

Har ikke vært på typiske syden plasser, men reiste til thailand når eldste var 1,5 år. Reiste tilbake i 2 mnd i permisjon med minsten (minste 1 år, eldste 4)[emoji4]

Første gang vi var i syden var hun 11 mnd og da var vi i Spania. Reiste til Spania nå i juni, og en tur i september. Pluss at vi var på Mallorca en tur i slutten av august, så hun er bereist [emoji85]

Var i Italia når han var nesten 2 år. Litt styr med reising og soving, men han slutta å sove på dag noen mnd senere, så mulig det var derfor. Synes det er like fint med ferie i Norge, så usikker på når neste gang blir!

2,5 år. Kommer til å reise igjen på senhøsten neste år når lillebror har bikket 1 år. Mest for å slippe å dra med oss mme og hundre tåteflasker.

Reiste til Kreta når første var 3,5 mnd.
Neste reiste jeg til polen med når han var 3 mnd, paris når han var 8 mnd og Kreta når han var 11 mnd.
3 mann var i polen når han var 6 mnd, skulle vært i Spania når han var 8 mnd men måtte kansellere pga sykdom hos min eldste sønn.

Syns det har vært en drøm å reise så tidlig med alle 3. De har stor kost seg.

Vi har selv vært i Syden når hun var 1, 5 og 2,5 I mallorca og GC når hun var 2. Elsker å reise. Men det jeg var ute etter hvordan er det å reise med barn under 1,5 og flere en en.

Var i hellas når eldste var 5.5mnd.
På mallorca når mellonste var 9mnd.
I bulgaria når minstemann var 12mnd.

Vil sei 6 mnd var roligast, då låg han i vogna eller på fanget. Amma mykje på flyet, so virkaikkje som han blei plaga av øyrene.

Han på 9mnd og 12 mnd var meir"kav", sidan dei hadde meir must å bevege seg. Me var stort reisefølge og var mangen som. Delte på aktiviseringa på flyet - da var fint!

Vi reiste en uke til Italia da han var 4.5 mnd, og til Tenerife da han var 10 mnd. I sommer var vi 10 dgr i Spania, da var han 15 mnd:) Vært veldig vellykket og problemfritt alle gangene:) Håper vi kanskje kan få til en tur i november eller på nyåret 2019 siden det ikke blir no reising på oss denne sommeren med junibaby;)

Vi dro til syden når mini var 2 år, jeg og barnefar. Og det ble ikke mye ferie, vi trengte en ferie etter ferien fordi vi var så slitne :p det var med ETT barn. Så med 2 barn... da trenger vi isåfall forsterkninger av voksne haha

1 år var begge mine når vi dro til Thailand. Har så lyst til å avslutte permisjonen min i utlandet med barna. Noen som vet hvordan dette fungerer? [emoji5]

1 år var begge mine når vi dro til Thailand. Har så lyst til å avslutte permisjonen min i utlandet med barna. Noen som vet hvordan dette fungerer? [emoji5]

Det er det mange som gjør ikke noe problem :) wow, så lang flytur med 1 åringer ? Klapper i hendene og bøyer meg i støvet for deg :p min 2 åring skrek 6 timer i strekk til kanari øyene jeg har fått sååå flyskrekk :p

Back
Topp