Syden.

Veeronica

Flørter med forumet
Vi skal reise til puerto rico den 4 april. :) gleder meg til å se hvordan prinsessa er på tur. Så om noen har noen gode tips til hva vi trenger å ha med, eller andre viktige ting sier jeg takk til det:) dette blir helt nytt og skummelt på samme tid. (Positivt ment) :) Er så mye å passe på syns jeg. Solkrem her og uvdrakt der. Heldigvis er det ikke sånn super varmt der nå da.
Heldigvis så er det ikke bare jeg og samboeren + lille som skal. Litt betryggende at vi skal møte mine foreldre der, siden det er første gangen vi reiser med henne. Der letter vertfall stresset mitt litt :)hehe

Del gjerne hvordan dere gjorde det i syden:) og har dere reist rundt 1 årsalderen.? Hvordan gikk det? Hvordan gjorde dere det med mat å sånn rundt den alderen? Er det noe jeg må passe på?

Wææ. Nesten litt stressa. Men kjenner det skal bli godt med en tur:) blir ikke noe feri i sommer siden vi snart skal flytte og pusse opp hus.

Hvor skal dere jenter på feri i sommer da:)?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker litt fra mai 14 jeg :) har nemlig ei jente født i 12 som nå skal på sin 4. Sydentur til sommeren. Ta med bæresele! Den er gull verdt på flyplassen, og dere må stå i kø, mens frøkna har andre planer :p ellers så var jeg brukt bleietruser på mine i bassenget og på stranda og uv-skjorter i stedet for hel drakt. Da er det lett å tørke og bytte på tørt mellom bada. Smoothie er veldig greit å ha på flyturen, spesielt like etter takeoff og ved landing for å utjevne trykket i ørene. :)
 
Vi var på tur når lille var 6mnd, og håper å få til en tur før august igjen.. Ta med bleier, det er dyyyyrt å kjøpe der nede! Og så tok vi med badebleier, både engangs og tøy.. Synes de av tøy var veldig gode, så kommer nok til å ta med et par stk av de og en pakke med engangs neste gang.. Tror det er lurt å ta med våtsetvietter også, mye som er parfymert i utlandet.. Bæresele var gull!! Supert på flyplass osv... Vi hadde med babybilstolen også, så hadde vi den på transferbuss og hvis vi tok taxi, i år kommer vi til å finne en plass som ligger sånn til at vi ikke trenger å ta taxi... Hm.. Kan vi ikke trille en tur en dag, mandag kanskje,så kan jeg skrive ned det jeg kommer vi syns var lurt til da?
 
Vi var på tur når lille var 6mnd, og håper å få til en tur før august igjen.. Ta med bleier, det er dyyyyrt å kjøpe der nede! Og så tok vi med badebleier, både engangs og tøy.. Synes de av tøy var veldig gode, så kommer nok til å ta med et par stk av de og en pakke med engangs neste gang.. Tror det er lurt å ta med våtsetvietter også, mye som er parfymert i utlandet.. Bæresele var gull!! Supert på flyplass osv... Vi hadde med babybilstolen også, så hadde vi den på transferbuss og hvis vi tok taxi, i år kommer vi til å finne en plass som ligger sånn til at vi ikke trenger å ta taxi... Hm.. Kan vi ikke trille en tur en dag, mandag kanskje,så kan jeg skrive ned det jeg kommer vi syns var lurt til da?

Ja. Vi kan få til en tur på mandag;) sender deg melding i morgen jeg. Så kan vi avtale når. Skal bare til tannlegen 10:30. Men tur så tidlig, blir det vel ikke :) hehe

Har de sånn tøy badebleier på barnashus eller må jeg bestille på nett? :) har ikke sett det før:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke vært i syden med unga ennå, men er kjempe missunnelig! Vil å til syden!! Men vi venter nok ett år til før vi drar :)
Vi skal på hytta til svigers og på camping hvertfall :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Vi skal ikke på langtur før i juli, men da blir det ut å fly... Ser for meg å ta med drikkeflaske og niste til flyreisen, bæresele, badebleier, solhatt, solkrem, badetøy ... Har ikke kommet stort lenger


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp