Syden

Eg og!! Så lyst å reise ner t farmor og farfar i Torreviejà!! :D
Men de har ikkje plass t oss.. :P

Jente 27.07.13 <3

Tenker at det er jo nå som man burde til syden. Hvis ungen ammes så er det jo ingen bakterier eller noe. Det er ikke super varmt og du kan amme på vei opp og ned så trykket jevnes ut ved flygning!

Hmm . Kanskje det blir en spontan tur senere da.vil ha begge ungene med og må ha med en annen enn min samboer for han er ikke så glad i syden.dyrt blir det når det nesten er full pris for eldstemann;) kanskje min samboer er med på å betale da:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg vil også til syden, men blei nedstemt av hele svigerfamilien. Dem mente det var slemt mot veslemor og dra henne ut på en sånn tur når hun er så liten... hmmm... jeg er ikke enig, så vi går se hva som skjer i løpet av høsten;)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Høres fantastisk ut, slettes ikke slemt for miniene. De får jo være med mamma og pappa og er jo det de vil mest :) Min kjære vil ikke til syden :/ Men vi tenkte storbyferie. Eneste som er litt kjedelig med det er dette med amming offentlig. Har forstått det slik at det ikke er så vanlig i andre land....

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)

Jar også veldig lyst til å reise...men vi har ikke råd. Jeg får nøye meg med at vi flytter tilbake til ungarn neste år og da er det sommer 6-7 måneder i året :p

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Ser på tur til januar. Greie priser der.så skal forhøre meg om noen vil være med oss.:)

Vi skal til syden i jula, gleder meg!!:)

Hmm.min mormor foreslo at hun kan være med (tror jeg) men hun kan ikke svømme og jeg er redd for å miste kontrollen over eldstemann når hun ikke kan følge etter.men hvia hun ser litt mer til babyen så går det vel greit:) har lyst til å reise men jeg synes det er litt skummelt i den nye situasjonen;)

Back
Topp