Syden-turer (noen som er flinke til å finne billigreiser?)

Jentemammatil3

Elsker forumet
Augustmagi 2025
Vi lurer på å dra til syden nå rundt 20 februar. Mormor'a mi, mini på 1år og jeg.
Noen som er flinke til å finne billigreiser? Er samme hvor det er, bare det er litt god tempratur (helst over 15grader)
noen som kan hjelpe meg :-D?

www.finn.no  Se på reiser, den pleier å finne billigste alternativ [8D]

Det er vel best å reise til kanariøyene i februar kanskje, safest med tanke på sol og varme! Så da har du jo mange fine steder, f.eks Tenerife, Mallorca og Gran Canaria [:)]
Egentlig liker jeg alle de stedene, men det er vel kortest flyreise til Mallorca (3,5 t) hvis det er et av kriteriene og lengst til GC (5 t).. Du kan søke på solfaktor.no f.eks og der får du opp fra både ving, star tour og solfaktors egne reiser (hvis jeg ikke husker feil) Ellers så er det en kjempeenkel søkemotor på ving.no også, star tour sin er litt mer kronglete synes jeg [8D]

Vi skal på tur til Mallorca i September og fant ut at det er mye billigere å bestille hotell via Hotels.com og reise ned med Ryanair. Kom på nesten halvparten av charter-turene. Hit skal vi :)

http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=35&pn=1&ps=35&reviewOrder=date_newest_first&roomno=1&departureDate=26-01-2011&destinationId=1633753&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=25-01-2011&hotelId=227991&validate=false

Back
Topp