Syden sept-okt med

fru_88

Betatt av forumet
Hei.

Noen anbefallinger om hvor det er greit å reise til syden i september/oktober med marsboeren?

Har lurt litt på Mallorca da det ikke er så lang flytid, og heller ikke så varmt der som f.eks kanariøyene..

Tips mottas gjerne :D

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Mallorca er jo super digg! Var der i slutten av september i fjor, veldig deilig temperatur.

Hva ligger temp. på i september da?
Og hvor på Mallorca var du?

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Var rundt 26 grader, var i Palma. Veldig lyst å dra ned på samme tid år igjen.

Jeg anbefaler alcudia på Mallorca :-) har vært der de to siste årene i slutten av september og vært fornøyd med været. Temp. var rundt 25 grader, perfekt :-). Jeg er ikke så glad i høyere temperaturer, går utover humøret mitt og ikke minst storesøster som er 2,5 år nå

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er det som en norsk sommer i forhold til varme? :-)
Ja det er vel tilnærmet norsk sommer. Men varmen føles jo alltid litt annerledes i Syden. Har vel med luftfuktigheten å gjøre.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er nok luftfuktigheten ja:-)
Vi tenkte å reise dit selv i sept med ei på 2,5 år og mars bebi:-)

Hvordan bestiller man før barnet er født?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi har bestillt tur til Sunwing Resort Arguineguin i slutten av August med Ving og da måtte vi først bestille på nett uten babyen og så ringe inn å gi beskjed om at det skal være med en baby (kun lov med et visst antall spedbarn på hver flygning). Så når barnet er født må vi ringe igjen med fødselsdato og navn:-)

Jeg vil bor i nærheten av Palma, noen som har noe å anbefale da? Alcudia blir for langt vekke.

Vi gjorde det også slik. Bestilte uten baby og ringte inn etterpå og babyen ble lagt inn :) så ringer vi når babyen er født:)

Back
Topp