syden og varme i januar-februar?

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Vi skal til syden i januar - februar... Men har ingen anelse om hvor man burde dra da?
Vil ha badetemp, altså over 20 grader i lufta. Og normale priser på mat etc i området der vi skal være... haha!

Noen som har vært i syden i de mnd og har noe å anbefale???

så bra du laga denne tråden, for jeg tenkt tanken et par ganger denne uka jeg å :)

jeg har aldri vært i syden, og trenger mange tips.
(vi reiser uten barn....)

ORIGINAL: vw*engel

så bra du laga denne tråden, for jeg tenkt tanken et par ganger denne uka jeg å :)

Hehe så bra, da får du hjelpe til å dytte :-P Skal dere også til vinteren?
Vi skal med mini!!

Hvis det er grei tempratur og ikke vil dra helt til thailiand liksom, så ville jeg tro Spania (gran canaria) er et safe sted å dra [:)]

ORIGINAL: Kemmet

ORIGINAL: vw*engel

Hehe så bra, da får du hjelpe til å dytte :-P Skal dere også til vinteren?
Vi skal med mini!!

ja, kunne tenkt å reist etter jul.
det er så himla lange månder....

chicka, jeg skal ha med en rimelig kresen kar... :) så vi får se om vi reiser til lakenland. hehe

Var på lanzarote i februar i år. På et fint barnevennlig hotell, med et lite plaskebasseng for de minste. Var vel rundt 20 - 25 grader, men vi var uheldig, og var litt ustabilt vær den tiden vi var der. Men fikk 8 av 14 dager ved bassenget/stranda. De andre dagene var det overskyet og litt mye vind. Er jo ikke like varmt som sommerstid, men de fleste hotellanlegg (på canari øyene i det minste) har minst ett basseng som er oppvarmet:)

Vi var på Gran Canaria i nov-des, for en del år siden, godt og varmt[:D]

noen tips til hvor det lønner seg å bestille?
noen nettsider vi børr holde oss unna?

linker til noen for å se priser osv?

Vi var to uker på Fuerteventura (Kanariøyene) i februar i år.
Den første uka hadde vi mye vind og litt regn, men tempen lå på rundt 20 gr. Siste uka var det bare bra vær.
Vi valgte å reise til det mest barnevennlige stedet på øya, Castillo, og reiste med Apollo.
Vi har reist mest med Apollo flere ganger og har vært fornøyde med dem.

Jeg ville ikke reist helt til Asia med så små barn fordi det er så lang reisevei. Det er ganske mye pes når de ikke er gamle nok til å ha eget sete i flyet.
Vi betalte gladelig mer penger for å få bedre benplass på flyet. Det var veldig trangt allikevel.
Det var også veldig kjekt å ha leilighet med atskilt soverom. Det ble ingen lange kvelder ute, så det var greit at snuppa kunne sove i ro og fred på soverommet.
[:)]

vi reise også med apollo. Var veldig fornøyd. Har reist med star tour før også, og vært fornøyd med det også. Kan være lurt å snakke med et reisebyrå, fortelle hva dere er ute etter, så kan de anbefale hotell og reisemål.=)

Back
Topp