syden og småblødninger

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg er gravid og har hatt litt småblødninger til nå i svangerskapet, er straks 19 uker. Vi har ei litta tuppe som gjerne vil til syden igjen, og jeg har også veldig lyst

Jeg vil gjerne høre erfaringer fra dere som har sliti med blødninger , som mest sannsynlig kommer av at morkaka ligger langt nede. Har dere reist på ferie til sydligere strøk? Gikk det bra?

Har ikke reist til syden, men jeg tror nok ikke jeg ville dratt hvis jeg hadde blødninger. Hvis det skulle skje noe der nede, hvordan vil man da få oppfølging og sånn? Jeg kjenner ikke til sykehus og sånn i utlandet riktignok..

jeg ville ikke ha reist, tenker man er gravid bare i 9mnd, syden kan man ta senere. men er kanskje fordi jeg har risikosvangerskap at jeg ikke ville ha reist!

jeg hadde ikke reist.. 
har blødd selv siden uke 20 ca.. og fra uke 24 var det daglig blødninger.. fikk alltid streng beskjed om at jeg skulle ringe legen om det ble værre.. så har vært inne til noen kontroller da blødningene har blitt større for så å roet seg ned..
hadde ikke falt meg inn å skulle reise til syden.. 

Nei, jeg ville ikke reist. Hadde jeg blødd fra en morkake som lå langt nede, så ville jeg holdt meg i nærheten av sykehuset hele svangerskapet. 

Kanskje du heller bør spørre gynekologen som følger deg opp? Og sjekk opp reglene til flyselskapet, tviler sterkt på om de lar gravide med blødninger fly dessverre.

Back
Topp