Syden og graviditet

ja selvsagt, men om du mener det er hysteri, så kan du jo høre med fler, kanskje det ikke er så farlig som klinikken mener [;)]

"Hysteri" var nok mer en litt humoristisk måte å se det på for å få lov å synes ekstra synd i meg selv for ikke å få lov å dra på lang ferie i år. Selv om jeg ser poenget deres, og egentlig synes det er en liten pris å betale for å få noe jeg har strevd for i mange år. Var ikke så alvorlig ment som det kunne høres ut. [:)]

du har all min medlidenhet [;)] men ja, er virkelig ikke vanskelig å ofre litt når man har slitt lenge [:D]

Nei, når man egentlig har slått seg til ro med tanken på at det ikke kommer til å bli flere barn, da kan man ofre allverdens ferieturer for et mirakel eller to.

Men hadde jeg hatt et normalt svangerskap uten grunn til å forvente komplikasjoner, hadde jeg reist så lenge lommeboka strakk til! Reiste masse i forrige svangerskap, og forholdt meg til sunn fornuft, og det gikk helt fint i alle landene. Ønsker dere alle god tur til alle verdenshjørner og velkommen hjem igjen senere! [:D]

ORIGINAL: Leyah

ORIGINAL: Camilla!

Takk, det skal eg prøve å huske slik at vi tar oss en tur innom![:D] Elsker Kypros, så satser på at Agia Napa blir like bra å bo som på Protaras[:D] Har dere bodd på samme hotell da eller har dere leilighet?

Nei har ikke leilighet, jobbet der som reiseleder. Skulle veldig gjerne kjøpt leilighet der! Må bare vinne i lotto først hehe [;)]
Denne gangen skal vi bo på Panthea Sungarden. De andre gangene vi har vært der på ferie bodde vi på Blue Village Callisto og Adam's Beach. Hvor skal du bo ?

Ååå, så morro da[:D] ja, sant. skulle gjerne ha vunnet i lotto! Melpo - Antia.. satser på at det ikke blir alt for mye bråk av festglade ungdommer[8D] det var vist et populært ungdoms hotell...

Nettopp tilbake fra to deilige uker i varmen [:D]
Spiste masse ute, men holdt meg unna salat, egg og kylling...og ja...fisk også...
Ellers var det masse soling og bading og har ingen pigmentflekker [8D]
Fikk se babyen på ul da vi kom hjem og h*n sprellet og svelget og så ut til å kose seg mye [:)]

Er ikke alle som får pigmentflekker av sol. Jeg var nettopp i syden i 2 uker, og det ble en del soling, ingen skade skjedd. Men jeg skulle alikevel ønske vi ikke reiste, fordi jeg var så dårlig, orka ingenting, klarte ikke spise og kom hjem som et skjelett. Ikke for å skremme altså, du er kanskje litt lengre på vei nå og sånn. Går som regel fint!

ORIGINAL: sjøhest

Er ikke alle som får pigmentflekker av sol. Jeg var nettopp i syden i 2 uker, og det ble en del soling, ingen skade skjedd. Men jeg skulle alikevel ønske vi ikke reiste, fordi jeg var så dårlig, orka ingenting, klarte ikke spise og kom hjem som et skjelett. Ikke for å skremme altså, du er kanskje litt lengre på vei nå og sånn. Går som regel fint!

Huff, det var jo dumt at du hadde en kjip ferie når du reiste på ferie[&:] Det var virkelig ikke noe kjekt og høre. Jeg er 19 uker når vi reiser på ferie så jeg regner med at kvalmen har gitt seg til den tid[:)] Bekkenet kan ha blitt verre, men det kan jeg leve med[:)]

Dra til syden og kos deg masse !!!! :) Jeg skal til syden selv og det eneste jeg har fådd beskjed om å vær forsiktig med er maten.. Den må være godt stekt !! :) Du må kose deg masse i solen og ikke bekymre deg for mye :) Det går helt sikkert bare fint[:D] God tur til syden !! :D

Back
Topp