Syden med små

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
I dag reiser me til syden. Fann ein hopp-på tur til under tusenlappen, så måtte rett og slett benytte sjansen. Snuppa er 3mnd pluss. Fleire som har vore i syden med så små? Erfaringar? Skal til Gran Canaria, men uspesifisert, så spent på kvar me havnar. Kan jo vere både heldige og veldig uheldige då. Men har lagt inn i budsjettet at me evt må oppgradere, så det går nok bra.

Er det forresten nokon som har tips til kvar me bør gå, kva me bør sjå, og gjerne kvar det er greit å amme? Kan jo ikkje ligge på stranda ei veke, med ei så lita ei, som ikkje skal ha så mykje sol på seg :-)

Jeg har ikke vært i syden med liten baby, men hører det er lurt å ta med bleier :)

Og undersøke om beliggenhet til nærmeste sykehus etc. Man vet aldri. Og har man infoen trenger man den som regel ikke ;) god tur.

Jeg har ikke vært i syden med baby før, men skal til gran canaria om to måneder så vil gjerne høre om hvordan det gikk og hvilke erfaringer du får :-)
Masse god tur og nyt varmen:-)

Vi skal til Gran Canaria om 2 mnd, gleder meg til å høre hvordan dere hadde det.

Ha med fødselsattest(babyens id)
Reiseforsikring!!!!
Ha med bleier nok.
Solkrem
Solbriller
Husk å kjøl ned..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Holder det ikke med pass til den lille? :)

Pass holde :-)
Me hadde egentlig ikkje bestilt pass til ho, sidan ein ikkje treng det til Spania. Men så har Apollo i sine reglar at ein må ha det. Så me fikk fiksa eit nødpass dagen før:-) foreløpig er det kun hotellet som har sett på passet hennar. Ingen på flyplassen som såg på verken våre eller hennar pass. Merkelig. Men me har det i alle fall med då:-)

Me reiste for øvrig uspesifisert, så var veldig spent på kvar me havna. Men me kom faktisk på eit 5 stjerners golf og spa hotell oppe på fjellet. Sheraton Salobre. Fantastisk. Men i dag blir me flytta til IFA Buenventura. Skal visstnok vere veldig bra det og. Og litt meir sentralt i Playa del Ingles. :-)

Lisje jenta har takla reisen kjempebra. Ho koste seg på flyturen. Amma både under take off og landing, så slapp unna dottar i øyrene.

Sola har ikkje ho vent seg heilt til enno. Den er visst ikkje noko kjekk å få i ansiktet. Men ho er no stort sett 100% i skyggen i vogna, så det går veldig greitt. Men likevel blir ho ganske varm, så ho ammar veldig ofte, ca kvar time eller ein og ein halv.

Me reiste for øvrig uspesifisert, så var veldig spent på kvar me havna. Men me kom faktisk på eit 5 stjerners golf og spa hotell oppe på fjellet. Sheraton Salobre. Fantastisk. Men i dag blir me flytta til IFA Buenventura. Skal visstnok vere veldig bra det og. Og litt meir sentralt i Playa del Ingles. :-)

Lisje jenta har takla reisen kjempebra. Ho koste seg på flyturen. Amma både under take off og landing, så slapp unna dottar i øyrene.

Sola har ikkje ho vent seg heilt til enno. Den er visst ikkje noko kjekk å få i ansiktet. Men ho er no stort sett 100% i skyggen i vogna, så det går veldig greitt. Men likevel blir ho ganske varm, så ho ammar veldig ofte, ca kvar time eller ein og ein halv.

Hvordan gikk det med dere? Har du noe triks og tips på lur? :-)
Hvilke klær brukte babyen? Kort elr langermet body?
Noe lurt jeg bør kjøpe?:P
Hvordan fraktet du vognen? I sånn bag elr plastpose?
Er så mye man lurer på :P får vel Google en del nå!:P

Hvordan gikk det med dere? Har du noe triks og tips på lur? :-)
Hvilke klær brukte babyen? Kort elr langermet body?
Noe lurt jeg bør kjøpe?:P
Hvordan fraktet du vognen? I sånn bag elr plastpose?
Er så mye man lurer på :P får vel Google en del nå!:P

Eg har masse tips:-)
Eg skal finne fram PCen min og lage ein tipsetråd:-) tar så lang tid å skrive på mobilen:p

Back
Topp