Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Godemine
Er det noen som har tenkt seg (eller har vært) i Syden med små barn?
Hvor reiser dere i så fall? og når?
Har litt lyst til å ta en ferie på høsten/tidlig vinteren her .. men vet ikke hvor vi skulle reist i såfall! [;)]
ORIGINAL: Tøffla
Jeg amma på vei opp (innenlands), de sa hun skulle sitte fra meg i selen, men de kan ikke nekte at en ammer barnet for å forhindre at de skal få vondt. Jeg sa at jeg kom til å amme for å forhindre propp i ørene.
ORIGINAL: Bølla 22.mai
Har litt lyst til å ta en ferie på høsten/tidlig vinteren her .. men vet ikke hvor vi skulle reist i såfall! [;)]
Nei, ikke enda, men skal om to uker.
Vi skal til Spania i en uke den 16.sept-23.sept. Jeg gleeeeeder meg! Har virkelig null overskudd takket være denne hersens norske sommeren!! Vurderer sterkere og sterkere å flytte til Brasil med mine kjære og oppleve noe skikkelig!!
Men da lurer jeg på om noen vet om man kan AMME NÅR MAN LETTER nå?? Noen sier at ungen sitter sånn spent fast at man ikke kan amme. Så jeg har kjøpt meg fysiologisk saltvannsspray til å sprute opp i nesa hans når vi letter/lander, slik at han ikke skal få dåtter i ørene.
ORIGINAL: Catrine2
ORIGINAL: Bølla 22.mai
Nei, ikke enda, men skal om to uker.
Vi skal til Spania i en uke den 16.sept-23.sept. Jeg gleeeeeder meg! Har virkelig null overskudd takket være denne hersens norske sommeren!! Vurderer sterkere og sterkere å flytte til Brasil med mine kjære og oppleve noe skikkelig!!
Men da lurer jeg på om noen vet om man kan AMME NÅR MAN LETTER nå?? Noen sier at ungen sitter sånn spent fast at man ikke kan amme. Så jeg har kjøpt meg fysiologisk saltvannsspray til å sprute opp i nesa hans når vi letter/lander, slik at han ikke skal få dåtter i ørene.
Hvor i spania skal dere?