Syden med familien

Mamma-2018

Andre møte med forumet
Kom nettopp på at jeg skal til syden med min far, storesøster og lillebror litt uti juni. Denne ble selvsagt bestilt før jeg visste at jeg var gravid. Jeg har allerede begynt å bli oppblåst. Hva i alle dager skal jeg skylde det på? Går denne oppblåst perioden ned igjen? Regner med jeg ikke får gravidmage før rundt uke 12? Eller kan man få det før da? Og hvordan skal jeg bortforklare at jeg ikke vil drikke alkohol? [emoji23] Får også håpe på at kvalmen ikke kommer i den perioden. ble litt stresset nå. Når vi er i syden vil jeg være mellom 7+6 og 8+5.
hilsen stresset førstegangsgravid [emoji28]

Hadde samme case når jeg var i uke 5. Fortalte foreldrene mine at jeg hadde uvi og ville helst slippe å ødelegge penicillinkuren med alkohol.
Skyldte også på at jeg ikke var helt i form og var sliten på uvien og kuren. Funka hledigvis[emoji6] skal sies at jeg hadde mye uvi som liten.
Var sååå oppblåst. Mamma spurte meg 2 ganger om jeg var gravid. Jeg svarte bare nei. Så spurte hun om jeg hadde lagt på meg. Svarte ja for å slippe mer spørsmål om det. Da foreslo hun at jeg skulle begynne å springe[emoji23]

Mulig jeg er kjempenaiv, men jeg ser ikke problemet med å fortelle det- særlig til familie. Så får det gå som det går, det er jo familie og folk som vil deg vel [emoji173]️
Men forstår at folk er forskjellige og har ulike grenser på når de føler det er greit å dele. Jeg for min del sa det til min familie omtrent uka etter vi fikk positiv test.. [emoji87][emoji4]

Hadde samme case når jeg var i uke 5. Fortalte foreldrene mine at jeg hadde uvi og ville helst slippe å ødelegge penicillinkuren med alkohol.
Skyldte også på at jeg ikke var helt i form og var sliten på uvien og kuren. Funka hledigvis[emoji6] skal sies at jeg hadde mye uvi som liten.
Var sååå oppblåst. Mamma spurte meg 2 ganger om jeg var gravid. Jeg svarte bare nei. Så spurte hun om jeg hadde lagt på meg. Svarte ja for å slippe mer spørsmål om det. Da foreslo hun at jeg skulle begynne å springe[emoji23]
Tusen takk for svar ;) da blir det gjerna uvi og pencelinkur på meg i juni [emoji23]

Mulig jeg er kjempenaiv, men jeg ser ikke problemet med å fortelle det- særlig til familie. Så får det gå som det går, det er jo familie og folk som vil deg vel [emoji173]️
Men forstår at folk er forskjellige og har ulike grenser på når de føler det er greit å dele. Jeg for min del sa det til min familie omtrent uka etter vi fikk positiv test.. [emoji87][emoji4]
Jeg kunne godt ha sakt det til dem, men min kjære vil ikke at noen skal vite det før vi har passert uke 12 :) å da vil jeg gjøre mitt for at de ikke finner det ut heller :) så da stresset jeg med å finne ut hvordan jeg skal gjøre det.

Enig. Jeg ringte mamma ti min etter positiv test.

Back
Topp