syden med de små

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Vi reiser til Tyrkia i juni, det blir fullt charteropplegg for familien vår på fire :P Det er et sunwing-hotel og kjempebarnevennlig. Antar det blir rene eldorado får eldstejenta vår på 4 år :) Minstejenta er jo rett under 8 måneder når vi er der, så vi tar med alt av grøt og middagsglass. Utover det ammes hun jo veldig ofte, og vann kjøper vi selvsagt. Ellers blir vi også å ta med alt av bleier, våtservietter og lignende.

Når det gjelder Tyrkia, tar man vaksiner før man drar dit? Tenkte på det først i kveld, og det er jo ikke lenge til vi drar. Samt jeg tenker på bakteriene i bassengene f eks, bader dere de som er så små som våre oktober-barn? Jeg tenker det må være godt for lillejenta å få badet litt. Samtidig plasker hun jo fælt og putter hendene hele tiden i munnen. Bakterier i basseng er det ofte nok av *engstelig hønemor*. Er jeg hysterisk som tenker slik, eller? Hvordan gjør/har dere gjort det med så små i syden?

Du må ikke ha vaksine vet jeg. Var der for to år siden.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi var på Cran Canaria for 1 mnd siden. Agnes fylte 6 mnd mens vi var der og hun badet hver dag. Hotellene har jo sine krav til basseng de og. Det går nok helt fint skal du se og gled dere. Vi bodde også på sunwing forresten.

Takk for svar begge to :-) Spent på hvordan det blir med varmen også, men satser på det blir å gå bra :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi drar om 2 uker.. Ser virkelig fram til en uke i varmen med All Inclusive!!! Vi skal til Alcudia da! Riktig god ferie!!!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp