syden med baby

Pinky84

Glad i forumet
noen som har vært på grand canaria med baby??
erfaringer?
hvordan er d å ta fly med en på 6 mnd?

vurderer å reise dit... har en sønn på 3 år og en på 6 mnd

hvordan gjør en d på flyet?? har eg han i fanget da ?? eller kan eg ha bilstol eller noe med ?

Er man heldig så får man sitte fremst i flyet, og da fester de en slags seng på veggen forran deg. Så kan babyen ligge å sove oppi der. :) Under takeoff og landing må babyen sitte på fanget.

Jeg har reist 3 ganger med småen før han ble 1 år. Gått supert alle gangene.. ene gangen reiste jeg faktisk helt aleine med han også.

ORIGINAL: Lillezilje

Er man heldig så får man sitte fremst i flyet, og da fester de en slags seng på veggen forran deg. Så kan babyen ligge å sove oppi der. :) Under takeoff og landing må babyen sitte på fanget.

Jeg har reist 3 ganger med småen før han ble 1 år. Gått supert alle gangene.. ene gangen reiste jeg faktisk helt aleine med han også.

De sengene har en max vekt på 11 kg eller noe tror jeg.. Husker ikke akkurat.. Men tror ikke barn over 6 mnd får bruke de.. Men som sagt husker jeg ikke akkurat hva den grensa er..

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: Lillezilje

De sengene har en max vekt på 11 kg eller noe tror jeg.. Husker ikke akkurat.. Men tror ikke barn over 6 mnd får bruke de.. Men som sagt husker jeg ikke akkurat hva den grensa er..

Min var 10mnd sist jeg reiste og fikk seng til han.

ORIGINAL: Pinky84

noen som har vært på grand canaria med baby??
erfaringer?
hvordan er d å ta fly med en på 6 mnd?

vurderer å reise dit... har en sønn på 3 år og en på 6 mnd

Vi var på Grand Canaria da gutten min var 6mnd og det var supert [:D]
Flyreisen gikk kjempe fint, og han storkosa seg der nede.
Jeg hadde reist hadde jeg vært deg [;)]

Man kan ha med seg bilstol, men da må du betale fullpris for setet.
Da vi fløy satt han i fanget mitt,det var hel greit.

Back
Topp